Wat is er nieuw

Twijfel hulp gezocht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
M

mss

Guest
Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de onderstaande soorten?.

L010
l046
Planiloricaria cryptodon

Ik twijfel erg welke van de drie het beste bij mij past, dus eventueel wat persoonlijk ervaring kan mij misschien helpen.

Ze zullen bij een cichliden soort komen welke precies weet ik nog niet waarschijnlijk een apistogramma soort.

Bedankt voor je hulp
Mvg
S.k
 
De L010 vond ik bij mij een hele fijne en sterke vis die ik ook veel zag.

De L046 is een mooie en dure vis en als je ze al kan vinden is 75 euro een koopje. Maar heb je dat er voor over?
 
Vind beide erg mooi, en die 75� is niet zo'n probleem.

Iemand anders nog idee of misschien andere L nummers of Algeneters die wat kunnen zijn
 
Absoluut Ludger, ik twijfel toch meer tussen de 046 en L-262 beide waarschijnlijk in de 70-100� prijs klasse
 
Eer zijn aardig wat mooie Lnummers, het blijf je eigen keuze 🙂 Nog een mooie Lnummer welke je niet zo heel veel ziet is de L397.
 
Inderdaad erg veel mooie soorten l nummers, waar kan ik het beste mijn L nummer weghalen?
 
Botia merci, ga eens kijken is nog even voordat ik ze aanschaf, net me foto album aangemaakt
 
Ik zie dat mijn favo op moment daar vrij duur is de L046 misschien kan ik hem ergens iets goedkoper vinden?
 
Ze zijn allemaal erg mooi.
Heb met de L46 geen ervaring maar voor hen geld hetzelfde dat de temperatuur nie onder 25� mag.
 
mss zei:
Ik zie dat mijn favo op moment daar vrij duur is de L046 misschien kan ik hem ergens iets goedkoper vinden?
Misschien bij hobbykwekers of advertenties?
 
Wat betreft de L nummers ken ik vrijwel niemand die ze heeft of er mee kweekt. Misschien kun jij me daarin iets verder helpen?. Want elke dag kom ik toch terug op de L46
 
Verder helpen kan ik ja daarmee niet echt.
Ik kende vroeger wel eens iemand die L46 had en weet ook niet of hij ermee gekweekt had of niet, maar die heeft geen aquaria meer zover ik weet.

Ik heb alleen de "goedkopere" L333 en L66 (ook hypancistrus), die ik toen bij een kweker gehaald heb tussen 9-25�.
 
mss zei:
Ik zie dat mijn favo op moment daar vrij duur is de L046 misschien kan ik hem ergens iets goedkoper vinden?

Kijk eens op Marktplaats, ook zou je je kunnen aanmelden op www.plecoforum.nl. Hier zitten wel kwekers, een tijdje geleden zag ik ze nog aangeboden worden voor �75.
 
Ludger zei:
mss zei:
Ik zie dat mijn favo op moment daar vrij duur is de L046 misschien kan ik hem ergens iets goedkoper vinden?

Kijk eens op Marktplaats, ook zou je je kunnen aanmelden op www.plecoforum.nl. Hier zitten wel kwekers, een tijdje geleden zag ik ze nog aangeboden worden voor �75.

Hier zelfs voor �70 vanaf 5 stuks en anders �75 http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
 
Ik zal me inderdaad eens op dat forum aanmelden,

Dat zag ik ook die Ad Botia, was alleen niet van plan of er eerst 5 te gaan kopen, zeker niet als we dan nog over 70� per dier praten.

Ik heb de tijd en ga mijn research doen, misschien is er wel 1 die er sprekend op lijkt alleen iets goedkoper.
 
Ik zal mijn watervaste verf eens pakken, en een Ancistrus voor je een L046 metamorfose geven. 😛
 
Hahaha Botia 😉
 
Dit is weliswaar tegenover gestelde van de L046, Ik lees verschillende informatie over de L239 wat is jullie mening kan hij in een 312L aquarium?. hij zal alleen zijn zonder andere meervallen of algeneters
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan