Tenhave50
Member
- Lid geworden
- 2 februari 2024
- Leeftijd
- 29
Goedenavond allemaal!
Ik heb sinds vandaag op mijn 2 aquarium nieuwe verlichting gemonteerd.
Op mijn 1 meter hangt een Twinstar E line 900 SP
En op mijn 30cm cube staat een Twinstar E-line 300AE
Nu heb ik zelf het idee dat op beide aquariums de lichtsterkte (felheid) niet volledige is, ieder geval niet wat ik er van had verwacht. Voornamelijk niet bij de 1 meter bak.
Bij de Twinstar van de 30 cm cube zit een dimmer tussen, deze staat op de hoogste stand. Bij de Twinstar 900SP zit geen dimmer tussen.
Is er iemand die weet of ik mij dit verbeeld, of worden deze vanuit de fabriek niet op 100% vermogen geleverd ? En is de lichtsterkte van de Twinstar 900SP nog hoger te zetten met een led controller?
Op de foto’s lijkt de lichtsterkte feller als dat het in werkelijkheid is.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Bas
Ik heb sinds vandaag op mijn 2 aquarium nieuwe verlichting gemonteerd.
Op mijn 1 meter hangt een Twinstar E line 900 SP
En op mijn 30cm cube staat een Twinstar E-line 300AE
Nu heb ik zelf het idee dat op beide aquariums de lichtsterkte (felheid) niet volledige is, ieder geval niet wat ik er van had verwacht. Voornamelijk niet bij de 1 meter bak.
Bij de Twinstar van de 30 cm cube zit een dimmer tussen, deze staat op de hoogste stand. Bij de Twinstar 900SP zit geen dimmer tussen.
Is er iemand die weet of ik mij dit verbeeld, of worden deze vanuit de fabriek niet op 100% vermogen geleverd ? En is de lichtsterkte van de Twinstar 900SP nog hoger te zetten met een led controller?
Op de foto’s lijkt de lichtsterkte feller als dat het in werkelijkheid is.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Bas