Wat is er nieuw

twinstarlicht

JeePee

Well-known member
Lid geworden
5 september 2019
Berichten
109
Leeftijd
42
Ben nu aan het kiezen welk licht ik ga nemen.
Corne heeft me al veel info gegeven (oa via zijn site)!!
Ik heb persoonlijk schrik, kan het niet anders verwoorden, van de AliExpres etc. "Lijkt" mij goedkoop spul met minder kwaliteit en vermits ik het aquarium net naast electrisch kookfornuis heb staan, kan ik het me niet permitteren dat het erin valt of voor storing zorgt. Stel dat daardoor vonk ontstaat, is direct men keuken en woonst in de vlammen.
Dus ik ben toch eens gaan rondkijken....

Is elke twinstar in de hoogte verstelbaar?
in de breedte niet dat zag ik op hun websites, daar heb je namelijk aparte modellen EA voor.
(is voor aquarium van 40 breed, 35 liter, voornamelijk garnaaltjes, mos en grasveldjes.

thx
 
Ben nu aan het kiezen welk licht ik ga nemen.
Corne heeft me al veel info gegeven (oa via zijn site)!!
Ik heb persoonlijk schrik, kan het niet anders verwoorden, van de AliExpres etc. "Lijkt" mij goedkoop spul met minder kwaliteit en vermits ik het aquarium net naast electrisch kookfornuis heb staan, kan ik het me niet permitteren dat het erin valt of voor storing zorgt. Stel dat daardoor vonk ontstaat, is direct men keuken en woonst in de vlammen.
Dus ik ben toch eens gaan rondkijken....

Is elke twinstar in de hoogte verstelbaar?
in de breedte niet dat zag ik op hun websites, daar heb je namelijk aparte modellen EA voor.
(is voor aquarium van 40 breed, 35 liter, voornamelijk garnaaltjes, mos en grasveldjes.

thx

Schrik voor Tante Alie is niet nodig. Zelf heb ik heel wat zaken van deze dame zonder enig probleem. Sterker nog, veel zaken die hier voor een aanzienlijk hogere prijs verkrijgbaar zijn komen uit China. De Twinstar die daar verkocht wordt is gelijk aan de hier verkrijgbare. Tante Alie vraagt wel om geduld, zo houdt niet van haast of om opgejaagd te worden. Het kan zo maar een week of vier duren eer je bestelde spullen hier zijn. Het is zelfs zo dat bij problemen je zo je geld terugkrijgt of het bestelde vervangen wordt.
 
Twinstar levert prima producten, en of je nou hier of in china besteld maakt kwa product wat je ontvangt niet uit. Maar, bedenk wel dat er bij een verzending (alle producten+ bijkomende kosten zoals verzendkosten, dus de totale prijs van je pakket) met een waarde boven de 22 euro btw moet worden betaald en bij een waarde boven de 150 eventueel ook invoerrechten. DIe moet je betalen aan je vervoerder die dat weer afdraagt aan de douane, daarvoor kan je vervoerder ook nog kosten in rekening brengen.

Grotere aankopen kunnen dus een stuk minder voordelig uitpakken dan je verwacht, en zelfs duurder dan wanneer je het gewoon in NL/EU had besteld.

Volgens mij zijn de pootjes van de twinstars niet in hoogte verstelbaar,
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: hier ook droog en 19 graden
      Terug
      Bovenaan