Wat is er nieuw

Tylomelania White Spot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bettaboy98
  • Startdatum Startdatum
B

Bettaboy98

Guest
Goede middag mede aquaristen,
Helaas vind ik weinig tot geen info over de kweek bij tymolias. Vooral per kleur niet echt. Iemand die mij wat bij kan leren over ze?
Ik heb al heel lang de yellow en orange, kweek ging goed nu een tijd niks. Verder prima want heb er 5 jongen uit. Laatst kocht ik 3 white spot voor in mijn andere bak. Dacht kans groter op koppel. Tot mijn blijdschap kreeg ik al snel het eerste jong te zien. Uit eindelijk 3. Dan toch 3 brouwen die zwanger waren gekocht? Vroeg ik me af. Maar sinds deze week weer 3 jongen er bij. Dus nu in nog geen 2maanden 6 jongen. Nu vraag ik me af hoe kunnen ze slle 3 al 2 jongen werpen of zit er nou toch een man tussen en heeft 1 slak telkens een 2ling? Ik hoop dat iemand wat meer weet over de slakken. Bedankt voor het lezen van het enorme bericht. Alvast bedankt allemaal
 
Veel slakken zijn hermafrodiet nu weet ik dat niet of dat bij deze slakken ook zo is, maar zou dus kunnen
 
Veel slakken zijn hermafrodiet nu weet ik dat niet of dat bij deze slakken ook zo is, maar zou dus kunnen
Zover ik weet zijn ze 1 slachtig maar nu begin ik dus ook te twijfelen na de 6 jongen, bedankt voor uw reactie
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan