Wat is er nieuw

Uitblaas waar te koop/Maken

kimielco

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2014
Weet iemand waar dit te koop is of hoe ik dit kan maken! Het is volgens mij een eindstukje waar een klein stukje luchtslang op past

IMG_3081.jpg

Dit is een venturi, onder andere Eheim verkoopt ze.

Volgens mij kan je in je huidige uitstroom ook een gaatje boren (het gat onder water) en daar een stukje luchtslang induwen, uiteinde van het stukje slang boven water en je krijgt bubbels.

althans zo werkt het bij 1 van mijn interne filters ook. (Aquell pat mini)

Volgens mij kan je in je huidige uitstroom ook een gaatje boren (het gat onder water) en daar een stukje luchtslang induwen, uiteinde van het stukje slang boven water en je krijgt bubbels.

althans zo werkt het bij 1 van mijn interne filters ook. (Aquell pat mini)
Ik heb de venturi van de foto ooit gebruikt, die gaf veel kleinere bubbels (en veel meer) dan de venturi van Aquael, tenminste bij mij

Ik heb de venturi van de foto ooit gebruikt, die gaf veel kleinere bubbels (en veel meer) dan de venturi van Aquael, tenminste bij mij

wellicht te maken met de diameter van de uitstroom? althans ik zie op de foto hierboven een erg kleine uitstroom dus de bubbels die er zijn worden door een klein gaatje geperst.

maar wellicht werkt het anders hoor.

Dat zeggende: belemmerd dit ding op de foto niet je uitstroom?

Geen idee in hoeverre het de uitstroom belemmert. Kan me ook voorstellen dat er meer en kleinere bubbels uitkomen omdat het met meer kracht gebeurt (meer liters per uur)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan