Ultra bright led light .


Geen ervaring mee maar de beschrijving van het pakket lijkt me een goed.
Led en zeker de betere led verlichting heeft wat mij betreft 1 manco is over het algemeen te fel en moet je temperen.
Neem nu de led buizen van juwel lijkt heel wat maar is niet regelbaar met alle gevolgen vandien.
 
Geen ervaring mee maar de beschrijving van het pakket lijkt me een goed.
Led en zeker de betere led verlichting heeft wat mij betreft 1 manco is over het algemeen te fel en moet je temperen.
Neem nu de led buizen van juwel lijkt heel wat maar is niet regelbaar met alle gevolgen vandien.
Als de bak hoog genoeg is dan kan het op zich nog niet zo veel kwaad ten opzichte van de ondiepe bakken.
 
Ik zou het niet doen, staat mij te weinig informatie om de gok te wagen..

Ik zou naar de winkel gaan en daar ff kijken hoe en wat precies
 
Ik zou het niet doen, staat mij te weinig informatie om de gok te wagen..

Ik zou naar de winkel gaan en daar ff kijken hoe en wat precies
Ik neem aan dat je doelt op wat voor leds er gebruikt worden en hoe veel Tuinkabouter das inderdaad karig
Wat de beschrijving en de uitleg betreft over led verlichting lijkt het me en goed verhaal
 
Als de bak hoog genoeg is dan kan het op zich nog niet zo veel kwaad ten opzichte van de ondiepe bakken.
Nou daar moet ik je toch ongelijk in geven heb hier twee rio 240 staan 1 met led en 1 met t5 buizen
voor de met led moet ik echt alle zijlen bijzetten lees co2 voeding verversen om deze redelijk alg vrij te houdend.
De t5 uitvoering een stuk minder heb daar geen last van alg.
 
https://www.vijverflora.nl/verlichtingen-e.d..html

Ik heb deze gevonden op de site van vijverflora.nl . Mij lijkt dit een leuk pakket maar kan hier niks over vinden op internet? Zijn er hier mensen die dit kennen en evt. Ervaring mee hebben?

Op deze manier is hier niets van te zeggen. Er staan nauwelijks gegevens over de gebruikte materialen in. Voor mij zijn de kleuren die gebruikt worden ook te royaal. Men heeft het over een natuurgetrouw biotoop. Deze felle kleuren zijn dat beslist niet naar mijn mening.
 
Nou ben ik bang dat de meeste gebruikers van led met uitzondering van de zelfbouwers niet zo veel hebben aan de gebruikte materialen en lumenlkelvin zegt ze niet zo veel denk ik.
Of ga in nu te kort door de bocht:oops::juggle::D
 
Bij betrouwbare kwaliteit goederen vind je altijd technische gegevens. Mogelijk zijn die niet altijd duidelijk voor iedereen maar ze zijn er wel. Zelf zou ik nooit een TV kopen, bijvoorbeeld, zonder een duidelijk omschrijving. Bij led, niet altijd even goedkoop, mag je hetzelfde verwachten, zo vind ik.
 
Bedankt voor alle adviezen zover. Dat wordt dus langs gaan om te kijken. Waar moet ik zeker opletten?
 
Bedankt voor alle adviezen zover. Dat wordt dus langs gaan om te kijken. Waar moet ik zeker opletten?
Afwerking vooral, warmte ontwikkeling, en natuurlijk om meer info vragen dan op de site staat.
Laat ze maar zien hoe je van kleur veranderd zonder rgb te gebruiken
 
ritje naar swolgen gemaakt (2 uur met de auto) om de led verlichting te bekijken! de eigenaar uitvoerig gesproken en de led verlichting uitvoerig getest en besproken. ben toen echt overtuigd en heb een setje gekocht ( adapter, led controller, 1 balk van 60cm een van 100cm en een van 120cm)! het draait hier nu ruim een week en ik ben erg tevreden met het resultaat. foto's en wat specificaties zal ik later nog even plaatsen.
 
Ik heb ze daar in de winkel inderdaad wel eens op een aquarium zien draaien. Zag er mooi uit, maar heb er niet in detail naar gekeken. Ben benieuwd naar je foto's :D
 

Terug
Bovenaan