Wat is er nieuw

Upgrade visbestand

Hobbeldino

Well-known member
Lid geworden
29 april 2015
Lange tijd geleden dat ik hier was zeg :DD
Veel veranderd in de tussentijd (kleine gekregen) en gestopt met werken bij de visvoerhandel.

Anyway, dit topic is daarvoor niet bedoeld. In de afgelopen jaren hebben we een en ander aan het visbestand veranderd (of gaat er zaterdag veranderen).

Wat blijft over zijn:
- 15x Keizertetra
- 15x vijfstreepbarbelen

Het betreft een Aquatlantis Volga 450, dus 150x50x60 aan water.

Ons zoontje is 3.5 jaar en vindt de vissen bijzonder interessant. Ik heb er nu nog twee ancistrussen inzitten (met kleintjes), maar die gaan zaterdag eruit. Ze schijten me teveel voor wat ik zie😛

Wat zou nog een leuke toevoeging zijn, wat voor een klein kind ook de moeite is?

Zelf was ik aan het denken om wat corydoras en een dwergcichlidensoort aan te schaffen. Dat is toch wel mogelijk in deze bak denk ik? Zijn voldoende schuilplaatsen en het zicht wordt veel gebroken.

Nog andere leuke tips?

Dat is een mooie grote bak voor 15+ corydora's.
Stuk of 25 Hoplisoma Panda's of 15-20 sterbai/paleatus zal zeker een mooi schouwspel kunnen geven.

Apistogramma moet kunnen maar wel voor goede zichtbrekers en schuilplaatsen zorgen.
Blijft een risico als ze een nest hebben.
Zelf sinds kort een koppel apistogramma Macmasteri's icm Hoplisoma Paleatus en zie (nog) geen agressie tussen de 2 soorten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan