Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is het verstandig om bij de Vallisneria een stukje sepia in de bodem te stoppen? Ik lees vaak over bordkrijt etc, maar sepia heeft neem ik aan hetzelfde effect?
Doet je Vallisneria het nu niet goed dat de vraag opkomt? Heb je hem al lang staan? Doseer je easycarbo?
Sepia wordt inderdaad wel eens als alternatief genoemd voor schoolbordkrijt.
Doet je Vallisneria het nu niet goed dat de vraag opkomt? Heb je hem al lang staan? Doseer je easycarbo?
Sepia wordt inderdaad wel eens als alternatief genoemd voor schoolbordkrijt.
Nee, hij staat er sinds gisteravond, nou ja eigenlijk vannacht in. Maar ik had dus gelezen dat het de plant soms kon helpen om wat krijt in de bodem te stoppen. Dacht misschien kan ik het er preventief insteken?
Ik heb wel EasyCarbo staan, zal ik dat het beste langzaam opbouwen dus eerst een halve dosering van de aanbevolen hoeveelheid (per dag) zodat de plant wat kan wennen?
Ik geef altijd direct de normale dosis plantenvoeding als ik begin met een bakje. Ik heb 4 weken terug een nano opgestart op osmose en daar zie ik dat een deel van de moederplantjes is verslijmd en vergaan maar aan de andere kant hebben ze al wel uitlopers gemaakt met een aantal nieuwe plantjes en deze doen het super.