Wat is er nieuw

Valt dit nog te repareren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cavendish
  • Startdatum Startdatum
C

Cavendish

Guest
Tijdens mijn vakantie wou mijn moeder mij verassen met een nieuwe bak. Helaas werd ze verkeerd ingelicht en is de bodemplaat gescheurd. Zou ik deze nog kunnen repareren? en zo ja hoe? Ben laag op budget.

Bijlagen

• IMG_20190911_165607.jpg
    IMG_20190911_165607.jpg
    59.5 KB · Weergaven: 198
ben ik mis of is dit een klein bakje?
Dan lijkt me vermaken duurden dan ff een nieuwe kopen.

Nee is een tweede handsje. 80 cm breed.

Laten we het er op houden dat mijn moeder 0 verstand heeft van aquariums en het aquarium heeft gevuld met water. waarschijnlijk stond de bak niet stabiel

Zou graag willen weten of zoiets nog te repareren valt.

Ja dat kan, het is wel een flinke scheur wat erin zit... en dus ook doorgetrokken naar de kitlaag.

je moet een glasplaat bemachtigen/maken (zeker 6mm) die net goed op de huidige bodem past.
aan de onderkant lekker wat aquarium siliconen kit erop en op de huidige onderplaat leggen (of de kit op de huidige onderplaat en dan de andere daarop leggen :)) en aandrukken, daarna de randen tussen tussen voor/achter/zij panelen en de nieuwe onderplaat nog even goed afdichten met een rups kit.

je kit dus als het ware een nieuwe bodemplaat over de oude heen.

Ja dat kan, het is wel een flinke scheur wat erin zit... en dus ook doorgetrokken naar de kitlaag.

je moet een glasplaat bemachtigen/maken (zeker 6mm) die net goed op de huidige bodem past.
aan de onderkant lekker wat aquarium siliconen kit erop en op de huidige onderplaat leggen (of de kit op de huidige onderplaat en dan de andere daarop leggen :)) en aandrukken, daarna de randen tussen tussen voor/achter/zij panelen en de nieuwe onderplaat nog even goed afdichten met een rups kit.

je kit dus als het ware een nieuwe bodemplaat over de oude heen.

Gewoon enkel glas?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan