Wat is er nieuw

Van achteren naar voren - door pdvfr

• Onderwerp starter Onderwerp starter pdvfr
  • Startdatum Startdatum
Afgelopen vrijdag was ik nog in de winkel waar ik de bidsprinkhaangarnaal had gebracht. Hij zag er mooi uit, was iets gegroeid. Hij herkende me niet, jammer genoeg 😀

Op YouTube kwam ik dit komische filmpje nog tegen wat dat beest allemaal kan en doet.

Jammer dat je je bak leeg hebt moeten halen, zag er prachtig uit. Is dit dezelfde garnaal/kreeft?

Yep, dat is 'm. Mooi beest, toch?

zeker, alleen jammer dat hij je andere vissen terroriseert. Was nieuwsgierig naar hoe hij het nou deed, dus ff opgezocht. Wou het linkje even delen..

Jones zei:
Ik zie het al voor me....

Flinke bak, hoogvinkarpers erin (die kweken toch als gekken, ook in zoutwater), kreeft erbij, pilsje openmaken, op de bank neerploffen en kijken. 🙂

Ze zijn vreselijk intelligent. Een hele bijzondere eigenschap voor zulke dieren. Ik zou me er wel mee vermaken.
100% zout zou ik niet doen voor Hoogvinkarpers.

Daarbij ze kweken wel maar ze groeien zeer traag. De vissen die je in de winkel kan kopen zijn nog niet eens volgroeid en toch al zo'n 2,5 jaar oud.

@Killerfish: Haha, nou bedankt voor het linkje. Kende het filmpje nog niet.

@Botia/Jones: ik ben niet zo sadistisch dat ik voor mijn aquarium ga zitten om te zien hoe mijn vissen worden opgegeten 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan