Wat is er nieuw

Vastmaken spraybar

bartman

Well-known member
Lid geworden
7 augustus 2011
Leeftijd
43
Hallo,
Heb een vraag, ik wil m'n spraybar langs de achterkant van m'n aquarium plaatsen. Iemand nog een idee hoe ik deze kan vastmaken?

Ik heb mijn spraybar met zuignappen vast een de glasstrip, die op mijn bak over de lengte gekit zit. Dacht dat een Vision 180 geen lengte strip had, maar mogelijk kun je wat met de kunststof dwarsstrip? Twee gaten maken in je achterwand lijkt me ook lastig, als de bak draait.

Nee heeft geen strip over de lengte. Ga zaterdag weer flink aan de slag. Bodem eruit, nieuwe filterzand bodem erin. Maar heb eigenlijk nog niet echt een idee hoe de spraybar vast te maken.

Ik heb de spraybar bewust met zuignappen gedaan, daar je deze toch regelmatig schoon moet maken.

Bartman waarom wil jij een spraybar langs de achterkant van je aquarium plaatsen ?
Ik heb het ook eens geprobeerd maar vond het toen geen succes.

groet John

Waarom was dat geen succes John? Ik wou eigenlijk het zelfde gaan doen, en toen kwam ik deze topic tegen. Mijn gedachte is dat je dan betere verdeling van de uitstroom krijgt over de hele bak in mijn geval een bak van 1.51 m.

Sorry voor mijn inbraak van je topic Bartman.

Cocktail prikker of afgeknipt satestokje prik je in de achterwand , laat je hem daar op rusten, Als je beetje schuin prikt valt hij er ook niet zo makkelijk af.

Geen probleem marcello :thumbs:
@johnny boy ik wil het een keer proberen. Denk idd dat je dan een betere verdeling hebt. En werkt het niet, dan ga ik gewoon weer terug.
Zat ook al aan zoiets te denken Arie.

De stroming in je bak veranderd waardoor ik meer vuil op mijn planten bleef houden en op de grond .
En had het idee dat er meer CO2 uit het water verdween .
Maar misschien werkt het bij jou wel beter.

Groet John

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan