Wat is er nieuw

verdwenen kreeft: procambarus clarkii

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frederique. 5
  • Startdatum Startdatum
F

Frederique. 5

Guest
Ik had in een 80l aquarium 3 procambarus clarkii's 2 vrouwtjes en 1 mannetje. Nu blijkt dat ik van morge keek en er 1 weg was en juist het mannetje. Nu vraag ik me af of de vrouwtjes hem kunnen opgegeten hebben aangezien de jongere kreeftje dat doen?

Hoogstwaarschijnlijk heeftie als lunch gedient voor je andere bewoners.

Maja alleen zij 3 zaten erin.

misschien eruit gekropen

is ook gebeurd bij mijn broertje
hij vond hem terug 4 meter van het aquarium
wel dood trouwens

ja dacht ik ook maar ik vind niks en echt alles is uitgekampt

filter al gecheckt??
Heb ooit is van iemand gehoord dat die al een half jaar zijn kreeft kwijt was en dat dat beestje na 6 maanden ineens uit het filter kwam kruipen.

ja zelfs die filter ook al was de kans klein omdat het een buitenfilter is en amai das wel geluk hebben. Kunnen kreeften zich ingraven of ?

Je kennis van kreeften is ook maar heel beperkt zo te lezen,natuurlijk kunnen kreeften dat maar dan zal je wel een hoopje bodembedekking ergens moeten zien...

Ik had dat wel ergens gelezen maar was niet zeker en ik kom hier om kennis op te doen e 😛 Maar ik zie dat nergens dus dat zal het ook wel niet zijn.

Misschien heb je wat aan de kennis om voortaan eerst wat basis kennis op te doen voor je aan de diertjes begint 😉

Ja basis kennis had ik wel over de waardes, gedrag, kweek,... Ik twijfelde gewoon over het in graven.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan