Vereniging oprichten in omgeving Arnhem, Liemers en Achterhoek


Timmermans80

Well-known member
Lid geworden
29 september 2012
Berichten
362
Locatie
Rosmalen
Hallo,

Ik ben zelf sinds een jaar of twee bezig met mijn aquarium. Aquaforum is een leuke aanvulling op de hobby, maar ik zou ook graag ervaringen uitdelen met mensen in mijn directe woonomgeving.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn actief op dit forum die ge�nteresseerd zijn om een aquariumvereniging op te richten of die daar in ieder geval eens van over gedachten willen wisselen.

Ikzelf woon in Zevenaar maar wil me niet direct alleen beperken tot die gemeente, aangezien de reikwijdte dan wel heel beperkt wordt.

Dus als er mensen zijn die interesse hebben of idee�n willen uitwisselen. Ik hoor het graag!

Martin
 
Ha Aquavisie,

Dan zit je toch al weer snel minimaal een half uur (vanuit mijzelf gerekend) van de centrale locatie af.
Ik sluit niks uit hoor :) maar als ik met anderen iets leuks kan organiseren in de directere omgeving doe ik dat liever.

Gr Martin
 
Een vereniging oprichten is een hoop werk, ik ben al jaren lid van een aquariumvereniging (ik ben Belg en heb het geluk dat hier in de gemeente een club is) Ik denk dat je minder tijd gaat spenderen met een half uurtje reistijd, tegenover het zelf organiseren van een club. (zeker in het begin) heb je vooral nood aan de ervaren rotten die je in een wat langer bestaande aquariumvereniging kan vinden. Ik zou dus zeker de bestaande vereniging een kans geven, misschien kom je daar wel mensen van uit je buurt tegen.
 
Toch ook maar even reageren. De vereniging waar ik op dit moment lid van ben is ook ruim een half uur rijden (met de auto) en ik ga daar naar toe met 3-4 mensen uit mijn gemeente. Geen enkel probleem, wij car-poolen om de beurt, en we hebben alle voordelen van die vereniging. Probeer dus een aantal mensen uit je buurt te verzamelen en daar gezamenlijk naar toe te gaan. Is veel eenvoudiger dan zelf een vereniging op te richten
 
Ik zou ook wel geinteresseerd zijn in een aquariumvereniging in de omgeving Arnhem. Ik ben echter afhankelijk van fiets of openbaar vervoer, dus hoe dichter het in de buurt is van Arnhem, hoe liever het me is.

Of zijn er hier mensen die regelmatig de vereniging in Ede bezoeken met de auto, waarbij ik mee kan rijden?
 
Ik zou de secretaris een mail sturen, wellicht dat deze jou in contact brengt met iemand uit de buurt die het niet erg vindt om te carpoolen.
 

Terug
Bovenaan