Wat is er nieuw

Verfbaar of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gorynytsch
  • Startdatum Startdatum
G

Gorynytsch

Guest
Hallo,

Ik heb sinds kort een tweedehands aquarium gekocht. Meubel en aquarium bestaan uit hetzelfde soort materiaal als pakweg een juwel.

Nu is mijn vraag, is dit te beschilderen? Of gaat gewone verf hier niet op pakken? Hij is nu grijsachtig, maar zou hem graag zwart maken indien dit mogelijk is.

Heb er zelf niet zoveel verstand van, dus best eerst maar eens vragen voor ik hem helemaal naar de haaien help =)

Bedankt!

Als er een laminaatachtig laagje op het meubel zit kan je dit het beste licht opschuren en dan behandelen met een primer die voor een goede hechting zorgt als je het in de gewenste kleur gaat verven.

Dacht al dat het niet rechtstreeks te doen was. Alvast bedankt voor het antwoord!

Denk dat je wel een kunststof primer nodig hebt. Meestal zijn die "printlagen" van kunststof gemaakt.

OK, zal binnenkort is gaan zien in een doe-het-zelf zaak wat daar allemaal te verkrijgen valt =)

Ik bedoelde eigenlijk fineer ipv laminaat spul,sorry.
Als je het op de juiste manier doet en met geschikte middelen kan je het heel mooi strak in je gewenste kleur krijgen wat lang zal meegaan.

het is mijn nog nooit gelukt om iets in de bouwmarkt te krijgen, ik moest altijd Betalen hiihhi.
Maar succes.
en ik zou zeggen, ja eerst een primer.

Klopt, je kan een Multi-primer nemen op basis van water, deze kan normaal(meestal)ook op kunststof, maar eerst voor je hem koopt ook lezen of dit wel zo is 😉
Zoekt maar eens op google 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan