De Aqualantis easy led 2.0 kan je heel makkelijk aanpassen dmv de meegeleverde T5 en T8 fitting hulpstukken die ervoor zorgen dat je de balk in de bestaande aquarium verlichting fitting kunt plaatsen. Met de luminus controler erbij heb je dan een systeem die je kan aansturen met je mobiele telefoon.
Ik heb zelf 2 van deze balken draaien boven mijn Malawibak. Deze verlichting set incl controler is echter niet goedkoop. Je bent al gouw rond de E430,- kwijt voor de maat die jij nodig hebt ff snel uit mijn hoofd. Maar het is zeer goede verlichting. De 2.0 is de verbeterde versie van het 1e model die idd last kon hebben van condens aan de binnenkant. De breedte kan mogelijk nog wel een opstakel zijn ivm de ruimte tussen fitting en mogelijk midden balk, ik weet niet of de fusion dit ook heeft.
Wat je ook kunt doen is bv de Aqualantis easy led T8 verlichting met een easy led controler en adapter. Is aanzienlijk goedkoper (rond de E155,- dacht ik), ook goede verlichting echter zal je de controler handmatig moeten bedienen.
Ook deze heb ik in gebruik en draait boven mijn ZA 80x40.
Gr. Ed