Verlichting defect.

F

Frank

Guest
Ik heb een juwel vision 180 nu is mijn verlichting defect.

Als ik er een lamp in druk gaan ze allebei branden. Als ik dan de schakelaar uit druk gaan ze uit. Als ik dan weer de schakelaar aan druk gaan ze niet meer aan.

Wie weet wat dit kan zijn de kap is compleet dicht dus kan ook niet open.

Heeeeellp
 
Dus ze doen het wel beide. Zit er misschien iets niet goed in de schakelaar? Of een snoerbreukje ergens?
 
Kan goed dat de schakelaar kapot is,had ik ook al heel snel na aanschaf van m'n vision.
probeer nog eens een paar keer de schakelaar.
 
De lampen branden allebei. Als ik er 1 klik gaan ze allebei branden. Als ik de schakelaar dan uit zet gaan ze allebei uit. Als ik dan de schakelaar weer aan zet gaan ze niet meer aan. Als ik er dan weer 1 uit haal en er weer in klik gaan ze weer branden.

Kan het niet aan een starter liggen of iets dergelijks ? Kap is helemaal dicht dus kan nergens bij.
 
De lampen branden allebei. Als ik er 1 klik gaan ze allebei branden. Als ik de schakelaar dan uit zet gaan ze allebei uit. Als ik dan de schakelaar weer aan zet gaan ze niet meer aan. Als ik er dan weer 1 uit haal en er weer in klik gaan ze weer branden.

Kan het niet aan een starter liggen of iets dergelijks ? Kap is helemaal dicht dus kan nergens bij.
 
Heb je de schakelaar meerdere keren aan en uitgedaan wat ik aangaf?dus een beetje mee spelen zeg maar want je herhaalt je eerste bericht wel maar geeft daar geen reactie op.
Kan zijn dat er binnenin de balk een defect zit en dan zou je het moeten openslopen.
 
Schakelaar al geprobeerd helaas niets. Word sloop werk denk ik.
 
Vrees het ook.
Staan ergens foto's van in een topic hier,ff via de zoekmachine proberen of via Google.
 
Terug
Bovenaan