verlichting netjes wegwerken

R

Ralph888

Guest
ik heb een aquarium overgenomen van iemand. nu zitten de tls in de lichtkap niet goed en netjes.

de tls liggen nu los op 2 messen die ik erbij kreeg. :S
3Shk7rp-dOtUS0Rrez2k2F_ecNnJFmGx.jpeg


hoe zou ik dit het best kunnen oplossen en netjes wegwerken.
ik moet er nog wel bij kunnen aangezien er gewoon een plaat boven ligt.
 
Tja, zo kan het ook. Maar. 2 glasstroken 8mm dik 10 cm breed op de glasstrippen kitten, dan de messen weg.
 
Bertus zei:
Tja, zo kan het ook. Maar. 2 glasstroken 8mm dik 10 cm breed op de glasstrippen kitten, dan de messen weg.

Idd , zo doe ik dat ook .
 
Vast maken aan de plaat is geen optie want dan kan die er niet meer af.

Had zelf al gedacht aan 2 plexiglas stroken maar dan liggen de lampen nog steeds los.
Ik weet niet hoe dit origineel zit, het is een frager lichtkap (en aquarium)
 
Ja, dan liggen ze los, kan je ze wel naar achter leggen,als je in de bak werkt.
 
Ja dat klopt maar weet iemand hoe dit origineel zit bij een frager lichtkap? Heb het liever niet losliggen. Maar moet er wel bij kunnen als ik het aquarium bv schoonmaken
 
Kan je niet beter voor twee afdekglazen zorgen.
Je verlichting kan er gewoon opliggen, en als je in de bak moet leg je ze even appart.
Maar het grote voordeel is dat je minder warmte en vocht verliest.

Jb Malawi
 
Worden die lampen niet veel te heet voor plexiglas, weet dat mijn t5 lampen voor heen echt heet werden. Gewoon glas zal dan denk ik beter werken.
 
Ralph888 zei:
Ja dat klopt maar weet iemand hoe dit origineel zit bij een frager lichtkap? Heb het liever niet losliggen. Maar moet er wel bij kunnen als ik het aquarium bv schoonmaken

Frager is een aquariumbouwer dus je zou een mailtje naar hun kunnen doen voor een oplossing.
 
Terug
Bovenaan