Wat is er nieuw

Verlichting Superfish aquarium op tijdschakelaar.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Thomas Kruit
  • Startdatum Startdatum
T

Thomas Kruit

Guest
Beste forumleden,

Ik heb vandaag voor mijn Superfish aqua 70 twee tijdschakelaars van de action gekocht. (analoog)
Nou wilde ik die gebruiken voor de verlichting van mijn superfish aqua 70, maar deze heeft nog een schakelaar die je moet aanraken na dat de schakelaar het stroom laat doorlopen waardoor de verlichting niet uit zichzelf aangaat. Wie heeft hier een oplossing voor?
 
Ik heb dat ook met de 30 hier. Bij de nieuwere dan en bij de oudere weer niet. Hoe je dat kan oplossen durf ik niet te zeggen.
 
Staat mij bij dat dat al een keer voorbij is gekomen in het forum met een oplossing.
 
Beste forumleden,

Ik heb vandaag voor mijn Superfish aqua 70 twee tijdschakelaars van de action gekocht. (analoog)
Nou wilde ik die gebruiken voor de verlichting van mijn superfish aqua 70, maar deze heeft nog een schakelaar die je moet aanraken na dat de schakelaar het stroom laat doorlopen waardoor de verlichting niet uit zichzelf aangaat. Wie heeft hier een oplossing voor?
Op zich moet dit simpel zijn; haal de schakelaar ertussen weg door de stroom/spanning toevoer rechtstreeks op de leds te zetten.
 
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Heater is toch altijd automatisch ?
      Terug
      Bovenaan