Wat is er nieuw

Verschil Rasbora Galaxy en Rasbora Galaxy?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GewoonJoey
  • Startdatum Startdatum
G

GewoonJoey

Guest
Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn visbestandje en nu had ik van 2 verschillende bedrijven een prijs gekregen van Rasbora Galaxy's
Coenen bood ze aan voor 4,90 per stuk en Budget Fish voor 2,50.
Iemand ervaring met 1 van de 2?
Dan bedoel ik met de aangekochte galaxys, niet met de winkels.
Ik weet van beide winkels dat het gewoon goede winkels zijn.

Vind bijna het dubbele nogal veel prijsverschil.

Dat noemen ze handel 😛

Ik weet 1 ding : Coenen hoort niet tot de allergoedkoopste winkels

Bovendien : Budgetfish heeft geen winkelruimte en Coenen wel, en dat zal toch ook op een of andere manier betaald moeten worden

Toevallig dat ik dit topic mee krijg. Ik heb namelijk 3 dagen geleden een schooltje van 10 rasbora galaxy's gehaald bij budget fish.

Ze zijn allemaal heelhuids overgekomen en ik vind ze niet schuw (wat ik van te voren wel verwacht had). Ze zijn ongeveer 2 cm lang en de vinnetjes beginnen al op kleur te komen en wat zijn het toch een mooie visjes🙂

Waar je ze het beste kan kopen durf ik je niet te zeggen. Wel vind ik Coenen een erg goede winkel en schat de kans dat de visjes daar in slechte staat verkeren vrij klein. Persoonlijk koop ik het liefst bij Coenen aangezien ik het belangrijk vind dat zaken zoals deze blijven bestaan. Maar als het prijs verschil te pijnlijk is in mijn portemonnee dan ga ik het ergens wat goedkoper zoeken, bijvoorbeeld bij budget fish.

Ja kijk er zullen vast meerdere dingen meespelen.
Zoals ruimte van Coenen en BudgetFish, grootte van de vis, verschil van winkel.
Kijk over een paar cent verschil per vis doe ik normaal niet moeilijk.
Maar zoals de reviews enzo van beide over komen zijn het beide goeie winkels.
Coenen ken ik ook uit eigen ervaring, BudgetFish daarintegen niet.
Wel is zowel Coenen als BudgetFish beide van het juiste advies geven en geen verkooppraatjes.
Alleen vind ik 2,40 verschil een beetje teveel van het goede.
Ik wacht nog even wat posts af en dan kan ik nog even nadenken. begin toch bij de grondbewoners.

Ook kan het verschil uitmaken of de winkel rechtstreeks importeert of koopt bij een groothandel.

Ik heb ook lang gezocht om ze goedkoop te vinden, heb een adresje gevonden in vriezenveen waar ik ze voor 2.75 kan krijgen, goedkoopste bij mij in de buurt 🙂 De meeste winkels verkopen ze voor 4 euro of meer p/s

Grote kans dat ik ze gewoon bij BudgetFish haal.
Kunnen ook goed Boraras worden of iets anders wat kwa prijs zon beetje overal hetzelfde is.
Bedankt alvast voor jullie reacties en mag gerust nog meer gereageerd worden!

Ik heb zelfs wel eens verschil in 1 winkel gezien.
Hun eigen kweek was toen 1,95 per visje (aanbieding) terwijl ze nu op 4,25 per visje staan.
Deze zullen waarschijnlijk niet zelf gekweekt zijn.

Komt regelmatig voor hoor, die prijsverschillen.

Waarom staat dit topic bij levendbarenden?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan