Wat is er nieuw

Verstekeling in mijn bak

jan fokke

Well-known member
Lid geworden
11 augustus 2011
Leeftijd
42
Ik heb een klein visje van ongeveer een 2 cm groot. Nu vroeg ik me af wat voor visje dit is hij zit nu ongeveer een aantal maanden in mijn aquarium.
Hij heeft een zwarte stip op zijn zijkant en en net achter zijn staart in de verlichting kleurt die wat blauw.

461578jan_fokke_0_85_onbekend_visj.jpg

816137jan_fokke_0_85_onbekend_visj.jpg

Ik vind hem wel wat lijken op een endler gup?

Ik zat ook al aan een levendbarende te denken qua bouw.

Ja mee eens John, alleen hoe komt dat in je bak, ze kunnen niet meekomen als ei 😉

Nee en dat zal alleen de TS misschien weten. Misschien als klein visje meegelift ergens uit?

ja denk mee gelift met de citroen tetra's. Dus het is een endler gup of is dat nog niet met zekerheid te zeggen. En ik verwacht door zijn grote dat die als ik hem laat zitten het visvoer wordt voor mijn manen als die volgroeid zijn.

oke en wat kan ik er het beste mee doen

ja zal wel eens informeren

Dit is absoluut geen Endler maar een wildvorm van de Gup (Een mannetje). Ik zou hem koesteren.

Leuk een gup wild vorm! Heb ik hier ook 🙂 eventueel mag je hem bij mij brengen hoor 😉 mocht je haar willen koesteren.

Oke is ook wle leuk visje maar mocht ik hem zelf willen houden, in wat voor formaat aquarium zou die dan moeten en hoe een beetje ingericht.

Ik vind hem 1000x mooier dan je Maanvissen. 😉 Maar dat is persoonlijk. 😉

Ja ik vind hem ook wel wat hebben. Nu eens gaan kijken wat er allemaal nodig is om een speciaal aquarium voor hem in te kunnen richten en er nog proberen wat soortgenoten bij te halen.

Wat een service voor dat visje zeg 😀 :thumbs:.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan