Wat is er nieuw

Verwarming goudvissen

• Onderwerp starter Onderwerp starter AquariaManiak
  • Startdatum Startdatum
A

AquariaManiak

Guest
Ik heb goudvissen, alleen is het raar als ik graag een verwarming en een thermometer wil kopen ? Niet omdat ik het erg warm wil hebben, maar omdat ik het zelf wil kunnen regelen. Het kan namelijk ijskoud zijn in mijn kamer en 5 graden zullen ze niet fijn vinden..

Dat is helemaal niet raar. Ik adviseer je 17 graden in jouw geval, aangezien je niet echt de ruimte hebt om ze te kweken. Staat je bak eigenlijk wel op een goeie plek, als het water tot 5 graden kan dalen ?

AquariaManiak zei:
(...)ijskoud(...)
is het ijskoud, of heb jij het ijskoud? Een enorm verschil!

Wordt eens wat concretet a.u.b.
Beter geef je aan wat voor temperatuur het dan wordt... nu is het gissen geblazen...

Jorben Hagenaars zei:
Ik adviseer je 17 graden in jouw geval(...)
en om welke temperatuur (lucht of water (en bij water, minimum of maximum over een dag gezien) gaat het dan?
ook voor jouw bericht geldt: het mag allemaal best wat concreter / beter benoemd.

Het is ook niet steeds de bedoeling om al je topics in de BabbelBox aan te maken, er bestaan andere categorie�n waarin je dit soort topics moet plaatsen.

Bij goudvissen zou ik eerder denken aan een koelunit voor in de zomer 🙂

Maar ik zou niet weten inderdaad waarom je verwarming zou nemen bij goudvissen. Liever een megagrote bak en dito filter...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan