Vianen (NL)-Aqua Amazon

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door coenb, 14 okt 2018.

View Users: View Users
  1. coenb

coenb

Lid geworden:
    3 mrt 2009
    Tot mijn verbazing zag ik hier geen review van Aqua Amazon. Ik heb er recentelijk online besteld en ben er geweest. Dus neem ik even initiatief.

Ik had wat leuke "L-nummers" via internet bij hun besteld. Na eerst uitvoerig via de mail contact met ze te hebben gehad kwam de bestelling netjes via UPC bij mij thuis aan. Ik was verbaasd hoe netjes alles was ingepakt, het water was nog mooi op temperatuur. De vissen zagen er niet gestresst uit.

Omdat ik later onverwacht in de buurt was ben ik er ook even persoonlijk langs geweest. De winkel is wat kleiner dan ik had verwacht, maar ze gaven aan binnenkort waarschijnlijk naar een grotere locatie te gaan verhuizen. De winkel zelf is in eerste instantie lastig te vinden. Je moet even een soort bedrijfsoprit op en dan "plotseling" zie je om de hoek een partytent met daarachter de ingang van de winkel/showroom.

Ontvangst is vriendelijk en ik werd goed geholpen door Dennis en Eva . Dus een mooie winkel, kennis van zaken en een groot assortiment (ben een beetje verliefd geworden op hun legholen die ze zelf laten maken).

www.aqua-amazon.nl

2. benvo

benvo

Lid geworden:
    28 mei 2014
    Levende have verstuurd via het internet... Ik heb er geen ervaringen mee maar blijf er toch wat vreemd tegenaan kijken.

3. TS
    TS
    coenb

coenb

Lid geworden:
    3 mrt 2009
    Alle WF vissen worden ook "verstuurd" dus dat is op zich niet helemaal vreemd. Wel verschilt de methode en de leverancier. Ik heb diverse malen vissen laten versturen en in alle gevallen ging dit goed. In Duitsland hebben sommige winkels nachtverzending, vissen worden in de namiddag gevangen en gaan direct op transport en komen 's nachts al aan. Maar ook als ze iets langer onderweg zijn, goed ingepakt zijn (met een heatpack) en met zorg worden behandelt gaat dit echt goed.

Wat je natuurlijk wel mist is het persoonlijk kunnen bekijken en uitselecteren van de vissen, dus ik doe dit alleen bij leveranciers die ik persoonlijk ken en vertrouw.