Wat is er nieuw

Vijver gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter ShirleyJ
  • Startdatum Startdatum
S

ShirleyJ

Guest
Hallo allen,

Is er iemand die ruimte in zijn/haar vijver heeft, voor mijn 2 goudvissen?

Momenteel zitten ze in een aquarium, maar ze blijven groeien. Ik wil ze graag de ruimte geven van een vijver, waar ze overigens ook in horen.

Ik woon in Rozenburg (omgeving Rotterdam). Ik hoor heel graag of er mensen zijn met een goed onderkomen voor deze twee vissen. Alle reacties zijn welkom!

Groeten,
Shirley

Hoi!
Als je de tijd hebt om te brengen, ik ben 13 aug thuis en je kan vanaf 14 aug komen.
WDCqsKUGFAccfhCRNw31GUFgBGHdTjFH.jpeg
Dit is de vijver (3900liter en is inmiddels niet meer groen.)
Hoe groot zijn ze?
In de vijver zitten 4 andere goudvisvriendjes. (Ook opvangers)
In het gedeelte goudvissen, staat een topic "mijn opvanggoudvisjes" daar staan meer foto's en specificaties van de vissen.
Ik woon in zeist.
Hoe groot is t aquarium waar ze nu in zitten?

Beste ILoveAnimals,

Allereerst, bedankt voor je razendsnelle reactie. En wat een mooie vijver!

Zeist is voor mij een uur rijden, dus erg lastig met het vervoeren van de vissen. Vandaar dat ik vandaag via een facebook pagina uit mijn eigen woonplaats ben gaan zoeken naar een vijver voor mijn Charley en Marley. Ik heb daar een bericht geplaatst, met de vraag of mijn twee vissen ergens in een vijver terecht kunnen.

Binnen een uur had ik 8 reacties (lang leve Facebook in dit geval). Ik heb de mooiste vijver uitgekozen en heb inmiddels al contact met de vijvereigenaar gehad. Morgen gaan ze naar hun nieuwe en mooie onderkomen! Ben er super blij mee!

Nogmaals, bedankt voor je reactie. En veel succes gewenst met je prachtige vijver!

Groetjes,
Shirley

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan