Wat is er nieuw

vijverstunt/pvcstunt wilt blijkbaar niet leveren

kimielco

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2014
Hallo mede forum leden.

Ik heb het e.e.a.bij de vijver/pvcstunt besteld op 24 mei j.l.,alles thuis laten bezorgen.

Omdat ik de volgende dag merkte dat ik wat verkeerd had besteld heb ik hun een email verzonden met de correctie.
Zowel op mijn eerste bestelling als op mijn gecorrigeerde bestelling heb ik geen reactie gekregen.

Hierna heb ik contact gezocht met een afhaalpunt en heb mijn wijzigingen ook door gegeven.
Deze persoon heeft aangegeven dat zij contact op zullen nemen!

Het is nu de 28 mei en heb nog steeds geen enkel bericht ontvangen wanneer het e.e.a. binnen komt.
Gelukkig moet ik nog betalen dus.............

Iemand hier ook ervaring mee!!

Niet betaald. dan ook geen goederen.

Wacht rustig af.

Er is vast een logische verklaring. Jij wilt het graag hebben en zij willen vast graag leveren, dus moet oplosbaar zijn.
Nog een keertje bellen, vragen waar het op vast zit?

Kan zijn dat er dingen zijn , die ook toegeleverd moeten worden.

Is bij veel online zaken.

Volgens mij heb je er meer aan contact met deze zaak te gaan opnemen dan nu al de conclusie te trekken dat de zaak niet zou willen leveren.

Bedenk goed, je besteldatum 24 mei en de dag erna 25 mei waren feestdagen - vrije dagen dus. Grote kans dus dat men pas op de 26e met jouw bestelling aan de slag heeft kunnen gaan. Waarschijnlijk is men wel gewoon blijven bestellen. Misschien is er door het toch aardige weer afgelopen tijd zelfs wat meer besteld dan gebruikelijk. Zou zomaar kunnen zijn dat men het erg druk heeft en iets er even bij is ingeschoten. Komt bij dat een paar dagen levertijd bij geen enkele online zaak vreemd is. Gewoon even contact opnemen dus.

~ Ivo

Mascha&Ivo zei:
Volgens mij heb je er meer aan contact met deze zaak te gaan opnemen dan nu al de conclusie te trekken dat de zaak niet zou willen leveren.

Bedenk goed, je besteldatum 24 mei en de dag erna 25 mei waren feestdagen - vrije dagen dus. Grote kans dus dat men pas op de 26e met jouw bestelling aan de slag heeft kunnen gaan. Waarschijnlijk is men wel gewoon blijven bestellen. Misschien is er door het toch aardige weer afgelopen tijd zelfs wat meer besteld dan gebruikelijk. Zou zomaar kunnen zijn dat men het erg druk heeft en iets er even bij is ingeschoten. Komt bij dat een paar dagen levertijd bij geen enkele online zaak vreemd is. Gewoon even contact opnemen dus.

~ Ivo

Helemaal mee eens, de bestelling is eigenlijk nog maar 3 dagen onderweg(zon en feestdag niet meegerekend) 🙂

Altijd goede leveringen gehad bij hun. Nooit geen problemen gehad

Allen bedankt voor jullie informatie.

Misschien ben ik niet duidelijk geweest. Als je een bestelling maakt dan lijkt mij het "normaal" dat je aangeeft wanneer je een bestelling uitlevert.

Nu kreeg ik alleen een bevestiging van mijn bestelling en dat ze snel contact op zouden nemen!
Een dag na bestelling het e.e.a. gewijzigd zowel telefonisch als email. Ook hier geen reactie!

Na 3 dagen nog geen contact!

Weer gebeld.

Aangegeven werd dat ze bestelling binnenkort uitleveren!

Vandaag een bevestiging gekregen van mijn nieuwe bestelling en hier hebben ze een fout gemaakt met het aantal kranen. Ik heb hier weer een mail gestuurd om dit te corrigeren!

Wacht even af.

Bertus.... Ik wil betalen maar via de site gaat dat niet. Uit het telefonisch contact is dit ook aangegeven.

Het vervelende is dat ik slecht contact heb gehad met een distributeur en niet met de leverancier.

Op het bericht dat je kunt sturen via hun website wordt niet gereageerd!!!

Ik wacht even nog af maar als dit nog even doorgaat.........

Tja, heb nou geduld.

29 mei een mail ontvangen met correctie aantal kranen maar weet nog steeds niet wanneer ik de spullen ontvang.

Ik had gehoopt dat ze 30 mei zouden gaan uitleveren helaas. Nog steeds geen reactie ontvangen wanneer wordt uitgeleverd.

Geduld is inderdaad een schone...............

Komt op mij niet schofterig lang over 😉

Waar het wel aan schort -zoals bij veruit de meeste webshops- is duidelijke communicatie over de levering, wanneer worden de artikelen aan de bezorger overgedragen. Een shop weet (wordt geacht te weten) wanneer het bestelde produkt geleverd kan worden, is ook zonder probleem te automatiseren en via een website aan de klant te tonen, incalculerend toelevering en eventuele feestdagen etc...
Nu weet de klant niet waar ie aan toe is, en dan voelt een week wachten al snel langer dan eigenlijk nodig is, dat vind ik volkomen begrijpelijk.

Gewoon even contact opnemen dus.
Heb ontelbare ervaringen met webshops waar dit zo simpel niet is.

Wat hier namelijk ook naar voren komt is zeer traag of niet reageren op email, iets waar vele webshops ook een handje van hebben (valt me op.. met name webshops die zijn gestart door traditionele winkels).. ze nemen wel de moeite om een webshop op te (laten) zetten maar email netjes en op tijd afhandelen is dan weer te moeilijk.
Telefonisch vaak slecht bereikbaar of je krijgt een magazijnhulpje aan de lijn die van niets weet, en in het beste geval een post-it notitie op de computermonitor hangt voor de baas.. die momenteel natuurlijk niet aanwezig is en zelden post-it notities leest 😉

Meestal draait het om misverstanden, en die zijn door de shop 100% te voorkomen door goede communicatie.

update

Vandaag een sms ontvangen dat ze op 3 juni gaan uitleveren, eindelijk.
Ik heb voor de zekerheid even gebeld en gevraagd of ze de bestelling even kon doorgeven i.v.m. eventuele fouten.

Hopelijk kan ik a.s. weekend beginnen

Volgende keer een andere zaak nemen.

En je verlangens duidelijk neer zetten, zonder wijzigingen.
Dat kan ook storend werken.

Of alles annuleren.

Vandaag kwamen de spullen netjes en op de afgesproken tijd binnen. Alles na gekeken en het klopte als een bus.

Ik weet niet of ik de volgende keer hier iets zal bestellen. Prijs technisch gezien zijn ze inderdaad wel goedkoop maar qua service m.b.t. communicatie mogen zij wel het e.e.a verbeteren.

Mijn fout is natuurlijk dat ik mijn bestellingen verkeerd had doorgegeven maar los hiervan zou het toch erg fijn zijn als er op email gereageerd wordt.

Daarnaast weet ik ook niet of het qua uitlevering lang heeft geduurd.
Bestelling 24 mei (met extra feestdag) uitlevering 3 juni!

Misschien zijn er andere die qua levertijd andere ervaring hebben!

Jij moet niet vergeten, dat sommige artikelen ook aangeleverd moeten worden, he.

Ze zullen niet alles op voorraad hebben.
Zoals Veel internetzaken.

Kwestie van vooruit denken.

24 mei besteld..idd ook feestdagen. Wijzigingen in de bestelling en vandaag binnen...9 dagen dus ??

Ja ja..

Als men iets dringend moet hebben rijdt men tot de LFS en betaal men de volle pot.
Wil men het goedkoop hebben en er niet de deur voor uit gaan, dan zal men moeten leren wat meer geduld te hebben.

Waarschijnlijk ben ik de enige die ongeduldig is........Allemaal bedankt voor jullie bijdrage.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan