Vinden Jullie Ook Dat er Een....

Axolotlfan_2022

Active member
Lid geworden
17 maart 2023
Berichten
41
Leeftijd
12
Locatie
Noord-Brabant
Website
www.axolotlinfo.nl
Ik zit Nu al Een tijde op Aquarium Forum Om dat ik het leuk vind om Mensen te helpen en dat hun mij ook kunnen helpen, Maar de echte vraag is aan jullie is..... Vinden jullie ook niet dat er een axolotl Forum moet komen op Aquarium forum als een pagina, Graag een comment als jullie het ook zo vinden, Doei hbe nog een fijne koningsdag.
 
Ben bang dat er niet heel veel axolotl houders zijn. Maar zou wel gezellig zijn! Ik zit op de redditgroep voor axolotlinfo maar das wel in t Engels.
 
Daar is de categorie overige voor bedoeld want anders is er geen houden meer aan als we voor alles een sectie moeten aanmaken. Guppen vallen ook in de sectie levendbarenden en zelfs dat visje heeft geen aparte sectie;)
 
Ja Als jullie meer willen weten over Axolotls Ik heb zelf een Website Opgericht axolotlinfo.nl Je mag altijd een kijkje nemen, Somige dingen moet ik nog aanpassen, Dus de pagina algeneter en axolotl zou ik niet opkijken dat is het enige, verder ga je gaan jongens.
 
Je kan ook volgens mij altijd een fotoalbum openen speciaal voor axolotls aquariums en info, net zoals er voor de "vissen aquariums" ook is. Dan zou je daar updates en tips en fotos kunnen delen. Weet niet of dat een iedee is @jessicapilon
 
Je kan een fotoalbum openen met elke gewenste titel. Of je bedoeld een topic waar iedereen zn foto s kan posten wellicht?
 
Je kan een fotoalbum openen met elke gewenste titel. Of je bedoeld een topic waar iedereen zn foto s kan posten wellicht?
Gewoon meer een plek (thread) waar axolotl houders hun bakken kunnen showen tips kunnen delen en axolotl gerelateerde vragen kunnen stellen zodat dat wat meer overzichtelijk is. Ik vermoed dat daar behoefde aan is teminste
 
Voor foto s is er de sectie fotoalbum en voor vragen kan men terecht in de sectie overige bewoners. Op zich zijn er weinig leden die deze soort houden. Het is niet de bedoeling lijkt me dat we voor elke soort een categorie gaan openen want dan is het einde zoek.
Er zijn tal van leden met Guppen en die vallen ook gewoon onder de categorie levendbarenden. We proberen wel om het aantal secties zo compact mogelijk te houden want anders is zoals ik al aangaf het einde zoek en dan wordt het snel onoverzichtelijk.
Maar dat is even hoe ik ertegenaan kijk en ik zal het nog even in de groep gooien voor de zekerheid.
 
Terug
Bovenaan