Floris24010
Well-known member
- Lid geworden
- 1 augustus 2023
- Leeftijd
- 21
Door veel goede/leuke reacties op mijn vorige post ben ik tot bijna een besluit gekomen.
(aqarium 120liter)
Gaat dit aantal en soort bij elkaar (+ is nieuw) zijn alle soorten nu met genoeg?
ik heb veel planten en verstop plekken zoals je kan zien op de foto
met als buiten pomp de jbl cristalprofi e702
als voer gebruik ik nu tetra min flakes en viformo nature
30 garnalen
1 honing gourami volgens mij is het een vrouwtje hier nog 1 vrouwtje en een mannetje bij doen? (het mannetje is overleden aan verwondingen alleen geen idee door welke vis???)
3 panda goby
3 adolfoi cory +4
5 ringband snoek
5 rasbora kubotai
3 sewellia
20 helena slakken
8neon tetra +5
2 neon goby
+5 bijlzalm
+ 1 blauwe waaierhandgarnaal
en dan leek het me leuk om een groepje van circa 5 afrikaans blauwoogje, boraras brigittae of rasbora galaxy te nemen iemand een aanrader van deze 3 of helemaal niet doen?
alle vissen die ik al heb zijn al volwassen of bijna volwassen de meeste heb ik langer dan een jaar al
(aqarium 120liter)
Gaat dit aantal en soort bij elkaar (+ is nieuw) zijn alle soorten nu met genoeg?
ik heb veel planten en verstop plekken zoals je kan zien op de foto
met als buiten pomp de jbl cristalprofi e702
als voer gebruik ik nu tetra min flakes en viformo nature
30 garnalen
1 honing gourami volgens mij is het een vrouwtje hier nog 1 vrouwtje en een mannetje bij doen? (het mannetje is overleden aan verwondingen alleen geen idee door welke vis???)
3 panda goby
3 adolfoi cory +4
5 ringband snoek
5 rasbora kubotai
3 sewellia
20 helena slakken
8neon tetra +5
2 neon goby
+5 bijlzalm
+ 1 blauwe waaierhandgarnaal
en dan leek het me leuk om een groepje van circa 5 afrikaans blauwoogje, boraras brigittae of rasbora galaxy te nemen iemand een aanrader van deze 3 of helemaal niet doen?
alle vissen die ik al heb zijn al volwassen of bijna volwassen de meeste heb ik langer dan een jaar al