Yilleke
Well-known member
Eerst heb ik eens gekeken naar antwoorden op dit probleem maar het riep bij mij alleen maar meer vragen op. Ik heb een intern filter van juwel en ik moet bijna elke dag wel baby's uit het filter halen. Gelukkig gaat dit vrij gemakkelijk, met een borrelglaasje stromen ze zo het glaasje in. Nu zat er ook al een vuurgarnaal in en die kan ik er dus ook niet uitkrijgen. Nu lees ik her en der dat mensen het hele filterhuis volstoppen met watten maar dat lijkt me niet goed voor de werking van het filter en ook niet voor de werking van de verwarming want die hangt ook in het filterhuis. Zie ik dit verkeerd?
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik lees ook wel over pantykousjes maar volgens mij gaat dat om de losse filters die je in je aquarium kunt hangen.
Sinds een paar dagen heb ik heel veel stof in het water. Ik had de filteruitstroom anders gezet en sindsdien heb ik het. Alleen nu kan ik de uitstroom zetten zoals ik het wil maar de stof wordt er niet minder om. Ik heb ook drijfplantjes en die groeien overdadig snel kan het dat er doordat er teveel drijfplantjes zijn de doorstroming minder is geworden waardoor er meer stof in het water blijft?
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik lees ook wel over pantykousjes maar volgens mij gaat dat om de losse filters die je in je aquarium kunt hangen.
Sinds een paar dagen heb ik heel veel stof in het water. Ik had de filteruitstroom anders gezet en sindsdien heb ik het. Alleen nu kan ik de uitstroom zetten zoals ik het wil maar de stof wordt er niet minder om. Ik heb ook drijfplantjes en die groeien overdadig snel kan het dat er doordat er teveel drijfplantjes zijn de doorstroming minder is geworden waardoor er meer stof in het water blijft?