Vis soort


Verawiegman

New member
Lid geworden
25 augustus 2019
Berichten
4
Leeftijd
18
Hallo allemaal,
ik heb sinds kort een bak met een aantal vissen. Helaas weet ik van maar een bus wat voor soort het is. Ik zou dit van de anderen ook wel willen weten. Dus: wie weet wat dit voor vissen zijn?
F1A5BAA5-E011-4117-987E-364A5CF625CF.jpeg
970F87CA-D221-4132-921A-BE9B6CD48C67.jpeg
8613B1A9-6055-472E-B87C-326C93D5FCD0.jpeg
 
Heb je goede schuilplekken voor de platydora?
Ze hebben schuilplekken nodig en zijn nacht vissen. Heb al 2 jaar eentje, en heb hem maar een paar keer gezien. Die van mij zit altijd op een vaste plek in een dichte hol. De keren dat ik hem gezien heb heb ik zelf gekeken om te kijken of ie er nog was.

2de foto lijkt op een glasbaars maar foto is niet scherp.
 
Omdat de foto’s niet zo duidelijk waren heb ik hier ook een filmpje.
 

Bijlagen

  • 58853134197__990A36BA-36C3-47BC-A1C2-986B21A0141B.MOV
    1.5 MB
Ben toch wel benieuwd naar het formaat van je aquarium, lijkt niet heel groot. En als ik me niet vergis wordt de eerste vis dat wel. Cm of 20 tikt die volgroeid wel aan
 
Ja ik weet het, daarom wil de namen ook weten zodat ik er wat kan verkopen en zo meer ruimte te maken voor de kleinere vissen.
 
Ik dacht eerst aan een Parambassis (glasbaars) soort, maar deze lijken veel groter. Dus ik twijfel.
 
Ach het zijn maar visjes, en wat je erop zet kan je weer verwijderen :deal:

Ja het nadeel is dat ik een vrij trage pc heb en als ik hem dan heb opgeslagen (ook op jouw link kan ik hem alleen opslaan) het een eeuwigheid duurt eer die start en daar heb ik geen geduld voor en wat je op je hd zet kan je verwijderen, klopt niet helemaal er blijven altijd restanten op je hd staan, je kan zelfs als je je prullenbak van je pc geleegd hebt, toch al die bestanden weer oproepen (is een speciaal programmaatje voor)
 

Terug
Bovenaan