Wat is er nieuw

vision 180 externe pomp waar in- en uitstroom plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Basquaria
  • Startdatum Startdatum
B

Basquaria

Guest
Hallo. sinds dit weekend in bezit van een vision 180. inmiddels de bak helemaal leeg incl. pomp. Wil nu een extreem pomp plaatsen maar zie vele vb. op internet. Heeft iemand van jullie ervaring met de vision en wat de beste lokatie is voor in en uitstroom. geen specifieke vissen, gezelschapsbak

Zelf heb ik mijn vision 180 ook net binnen. Heb het binnen filter er uit gesloopt.
En links een nieuwe uitsparing gemaakt. Dit kan zonder dat je glas tegen komt.
Mijn filter uitstroom gaat dan van links (achter) naar rechts

was vanmiddag in een aqua-zaak en die man adviseerde mij om in en uit aan 1 kant te houden zodat uit naar de andere wand gaat en zodoende een circulatie terug brengt

Nou, doe je dat toch?
Hoef je toch geen ervaring met vision te hebben?

Ik heb het in de bakken links en rechts.
Uit stroomt naar in.

sv6of1THgxWJnAeWDTTb2wmqKVOkrp5C.jpeg

Dit werkt inderdaad ook goed.

sv6of1THgxWJnAeWDTTb2wmqKVOkrp5C.jpeg

Deze vind ik ook leuk als uitstroom van je filter.
Heb ik met Google gevonden. Je vult dan in de zoekbalk Lily pipe in.
Dat heb ik van die AOWer geleerd.

Ja, 1 x stoten en lily pijp is naar het vaantje.

Die zijn er ook in groen kunststof, blijven wel heel.

Bij mij gaat het zo de bak in.
Zonder poespas.

weer strak antwoord Bertus. probeer alleen ervaring van anderen te horen. en ja niet alleen Vision het principe blijft gelijk maar misschien door ronde vooruit is het effect anders. voor mij ook de eerste keer.
mooie tekening Fedde. Wil ook over tijdje co2 aankopen en in deze circulatie wordt het goed door het water gemengd

o, ook heb op mijn 12 bakken geen ervaring dus.
Doe wat je wilt, joh.

Hou je niet tegen.

begrijp je antwoord echt niet. Wil je niet aanvallen. probeer een vraag te stellen hier. Volgens mijns het daar voor bedoeld deze forum. niet om te horen doe jenhet toch lekker zo.ik gaf alleen aan wat mijn adviseerde. je kan dan reageren met een antwoord wat daar voor of nadelen van zijn. van de week gaf je goede tips over ietsnanders en dat heb ik als positief ervaren. dank daarvoor

Sorry,vatte het verkeerd op.
Was ook al laat,he.

Nu ook wel. maar moest toch even antwoorden.

ok� top Bertus. ik ga ook maar weer eens naar bed. achterwand zit erin. zand gespoeld (wat een pokke klus) zand erin. laagje water. in en uit zit erin. alles aan 1 kant, wijzigen kan altijd nog morgen filter aansluiten en draaien maar.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan