M
MR red
Guest
Beste,
Na enige tijd op het forum hier rond te hebben gelezen toch maar beginnen aan foto album.
ik heb 2 aquariums
Vision260 met Malawi Cichliden
Rio 400 zuid amerikaanse biotoop gericht met Red Shoudler maanvissen van Jos hut
Visbestand Malawi:
A.firefish 1m/2v
A.Blue neon 1m/2v
M.greshakei ice blue 1m/ 2v
ik heb de vissen gekocht toen ze 2 cm waren inmiddels zijn de grootste al rond de 10 cm.
je merkt aan het gedrag van de vissen dat de Aulonocara wat meer in het open zwemruimte willen zwemmen terwijl de greshakei meer tussen de rotsen zwemt.
er zit een jbl 1501 pomp op
RIO400
Dit aquarium is helemaal biotoop gericht.
Er zitten nu 11 Red shoulder maanvissen in waarvan we er 6 gaan selecteren.
de vissen zitten er net een paar dagen maar vandaag begonnen ze al goed te eten met vlokvoer en artemia.
er komen hier nog roodneuszalmen en een paar l-nummers bij.
hier zit ook een jbl 1501 pomp op
er wordt om de 4 dagen 40% ververst.
Foto's komen er aan aankomende dagen
Na enige tijd op het forum hier rond te hebben gelezen toch maar beginnen aan foto album.
ik heb 2 aquariums
Vision260 met Malawi Cichliden
Rio 400 zuid amerikaanse biotoop gericht met Red Shoudler maanvissen van Jos hut
Visbestand Malawi:
A.firefish 1m/2v
A.Blue neon 1m/2v
M.greshakei ice blue 1m/ 2v
ik heb de vissen gekocht toen ze 2 cm waren inmiddels zijn de grootste al rond de 10 cm.
je merkt aan het gedrag van de vissen dat de Aulonocara wat meer in het open zwemruimte willen zwemmen terwijl de greshakei meer tussen de rotsen zwemt.
er zit een jbl 1501 pomp op
RIO400
Dit aquarium is helemaal biotoop gericht.
Er zitten nu 11 Red shoulder maanvissen in waarvan we er 6 gaan selecteren.
de vissen zitten er net een paar dagen maar vandaag begonnen ze al goed te eten met vlokvoer en artemia.
er komen hier nog roodneuszalmen en een paar l-nummers bij.
hier zit ook een jbl 1501 pomp op
er wordt om de 4 dagen 40% ververst.
Foto's komen er aan aankomende dagen