Wat is er nieuw

Visje gekocht zondernaam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tim van Dijk
  • Startdatum Startdatum
T

Tim van Dijk

Guest
De verkoper wist de naam niet van het visje. Toch heb ik het visje gekocht, maar zou wel graag de naam willen weten.

5e47e2701f.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Oef dat ziet eruit als een heul klein en vrij ondervoed visje. Ik zou gokken op een cichlide uit een van de grote afrikaanse meren (tanganyika, malawi en victoria, als lijkt de laatste me onwaarschijnlijk). Ik ben bepaald niet thuis in die vissen maar weet wel dat ze het beste in een speciaalbak kunnen vanwege hun bijzondere eisen aan de waterwaardes...

hoe groot is dit -inderdaad magere en waarschijnlijk ernstig achtergebleven in de groei- visje ongeveer?

Wow! Die heeft wel hele grote ogen in verhouding tot zijn kleine lijfje :juggle:

Ik heb ook geen verstand van zaken, maar vind het visje op de Xenotilapia spilopterus of Cyprichromis leptosoma lijken.
Maar dat zijn wilde gokken, die je misschien wat verder kunnen helpen naar de echte soort, aangezien de bouw van de vissen die ik toon toch wat verschilt van jouw vis.

Filmpje:

Ben wel nieuesgierig waarom je de vis hebt gekocht?
Persoonlijk zou ik niet een vis kopen als ik niet weet wat het is en onder welke omstandigheden ik het visje moet houden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan