Kun je dat onderbouwen? Of vind je het eng als je vissen zwemmen in een cyanideverbinding?en dat is dus 100% onzin. sorry Gino.
Kun je dat onderbouwen? Of vind je het eng als je vissen zwemmen in een cyanideverbinding?en dat is dus 100% onzin. sorry Gino.
Net wat opgezocht over 'de jodium die niet prikt'. Mylan (een producent van geneesmiddelen) heeft het erover dat die niet prikt omdat er geen alcohol in zit. (https://www.mylan.nl/nl-nl/producten/zelfzorggeneesmiddelen/betadine) Er wordt niet gesproken over dat er minder jodium in zou zitten.Niet heel gek dat dat irriteert.
Haha ik snap jou ook wel hoor. Als je iets niet vertrouwt dan vermijd je dat.Dat is ook zo hoor Gino. Maar ik ga toch liever uit van dieren artsen dan van LFS zaken 🙄 Hoewel daar ook verschil in zal zitten. Enig verstand van hoe een lichaam werkt is toch beter dan vele tips van LFS of internet. De ene vis is ook gewoon de ander niet. Net als bij mensen kan de een meer hebben dan de ander. De een geneest sneller dan de ander. Zijn zoveel zaken van belang.
Als je injectie krijg halen ze een lapje alcohol over het plekje om te ontsmetten en dan de naald erin. Het duurt minimaal 2 minuten dat alcohol zijn werk doetZelfde voor de nieuwerwetse anti bacterieele schoonmaakspullen. Op reclame zie je rauwe kippen poot, dettol ff spuiten, lapie erover en bacterieen weg. Lees maar eens de kleine lettertjes op fles.
en dat is dus niet zo Gino, zou er toch wat meer onderzoek naar doen. Wat menselijk consumptie betreft is het inderdaad niet gevaarlijk.
Niet specifiek op vissen nee, er zijn wel rapporten te vinden waarbij ze getest hebben op ratten.Heb je iets waarmee je dat kan onderbouwen? dat het voor vissen schadelijk zou zijn?
Dus je roept iets zonder dat het onderbouwd is....Niet specifiek op vissen nee, er zijn wel rapporten te vinden waarbij ze getest hebben op ratten.
als jij onderzoeks rapporten op andere diersoorten onderbouwd vind.Dus je roept iets zonder dat het onderbouwd is....
Elk diersoort heeft zijn eigen unieke eigenschappen, zo gaan paarden dood als ze de esdoorn eten maar schapen weer niet, dus iets wat schadelijk is voor ratten hoeft niet schadelijk te zijn voor vissenals jij onderzoeks rapporten op andere diersoorten onderbouwd vind.
Dat ben ik met je eens, maar onderbouw dan eens waarom het niet schadelijk zou zijn? Feit is gewoon dat je er niet vanuit kunt gaan dat het niet schadelijk is.Elk diersoort heeft zijn eigen unieke eigenschappen, zo gaan paarden dood als ze de esdoorn eten maar schapen weer niet, dus iets wat schadelijk is voor ratten hoeft niet schadelijk te zijn voor vissen
Ik hoef niks te onderbouwen want ik doe geen beweringen.....Dat ben ik met je eens, maar onderbouw dan eens waarom het niet schadelijk zou zijn? Feit is gewoon dat je er niet vanuit kunt gaan dat het niet schadelijk is.
Die mening mag je hebben inderdaad, ik hou het wel op gewoon zo veilig en neutraal mogelijk werken met het oog op dierenwelzijn.Ik hoef niks te onderbouwen want ik doe geen beweringen.....
En dat jij het een feit vind dat je er niet van uit kan gaan dat het niet schadelijk is, zegt meer over jouw angsten dan over enige dierenkennis

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.