Wat is er nieuw

Vissen vervoeren met koud weer

S@mmy

Well-known member
Lid geworden
12 januari 2012
Berichten
730
Leeftijd
25
Locatie
Enschede
Kan dit weekend een mooi schooltje vissen ophalen via MP. Hiervoor moet ik zo'n 45-60 minuten met het OV en fiets terug naar huis. Heeft iemand nog tips over hoe ik dat zo veilig mogelijk kan doen voor de vissen?

Ben nu van plan een paar handdoeken / fleece dekens er omheen te doen. Zou aluminiumfolie nog een goed idee zijn?
 
Goedemorgen @S@mmy.

Je hebt opzich al goede ideeën. Een voorbeeld kan ook zijn de (dubbele) plastic zak waar de vissen in zitten met water, te wikkelen in krantenpapier en met plakband dat vast te laten houden.
 
Eventueel als je die hebt de vissen in een koeltas of diepvriestas doen. Houdt koude producten niet alleen koud, maar warm ook warm. Voorkeur zou met de auto zijn met deze temperaturen, maar dan moet je maar net iemand hebben die mee kan.

De kubotais bij een particulier ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Een koelbox zou een prima optie zijn, daar wel een goede opvulling in doen, b.v. badhanddoeken.
 
Ja via Marktplaats op de kop weten te tikken!

Diepvriestas of koelbox is inderdaad ook nog wel een goede!
Dan zou ik de koelbox de beste vinden, deze is goed af te sluiten en kan tegen een stootje.
 
Of anders een tempex doos waarvan de deksel even goed wordt dichtgeplakt met tape...
 
Ook fietstassen zijn handig, veilig. Of een muzikale virtuoos daar een liedje van heeft gemaakt weet ik niet. Anders wordt het weleer tijd. 😀😀
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: loop jij dan in de bak?
      Terug
      Bovenaan