Viviparos


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,327
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Viviparos 2019-2
Het duitse magazine Viviparos viel weer afgelopen maand op de deurmat. Met weer 2 artikelen van mij die gepubliceerd zijn. Het grappige is dat slechts 1 artikel van mij in de index vermeld staat terwijl er twee artikelen van mij er in staan. Foutje, bedankt...! Kan gebeuren...
Eén artikel gaat over mijn fishroom (Mein Fischraum) die 4 pagina's beslaat. En één artikel over de Micropoecilia picta, welke 3 pagina's in beslag heeft genomen. Het blad wordt 2x per jaar uitgegeven in Duitsland en op aanvraag bestelbaar naar het buitenland.
Zal niet alle pagina's ervan hier plaatsen omdat er genoeg mensen zijn die voor het magazine betalen. Zou anders niet fair naar hun toe zijn.
viviparos 2019 2 magazine 011.jpg
Viviparos cover 2019 2.jpg
viviparos20192 legenda.jpg
viviparos20192 mein fischraum1.jpg
viviparos20192 micropoecilia picta1.jpg
 
Leuk dat je in dit blad staat met 2 artikelen Stan:thumbs:
Ja, dank je. Vorig jaar ook al. De redacteur had me het jaar daarvoor al benaderd om wat artikelen van mij ook in Duitsland te mogen uitbrengen. Begin dit jaar is er ook een artikel in het franse "Le vivipare" van mij gepubliceerd.
Erg leuk dat je in het tijdschrift staat Stan.
Zit dit blad ook achter de website www.viviparos.com ?
Nee, dat staat er los van af. Dit magazine wordt uitgebracht door het VDA-AK. Naast de IGPD en de DGLZ is dit één van de grootste sociëteiten op het gebied van levendbarende tandkarpers in Duitsland.
Wat fijn dat je eindelijk een foto van jezelf bij je post hebt gezet. Maar het hoefde niet direct in deze kleding hoor.... Wie is trouwens die leuke vriendin? Kennen we haar ook hier?
Bekijk bijlage 282279
Hahaha, lolbroek! :thumbs:
Groetjes... :zwaai:
 

Terug
Bovenaan