voederen in vakantie


V

vriend van de cory

Guest
Beste forumleden,

Ik ga volgende week een week skieen , en maak me zorgen omdat mijn jonge ramirezi van 2maand oud geen eten zullen krijgen.

Mijn opa komt om eten te geven maar ze eten nog geen droogvoer.

Kunnen ze een weekje zonder ?
 
Jonge vissen een week zonder eten is geen goed idee maar wie weet dat ze het droogvoer toch gaan aannemen dan.
Goed je opa instrueren! ;)
 
Je kan de vlokken tot poeder maken en dat je opa ze laten geven. Of koop bij de lfs wat klein levendvoer.
 
Je kan de vlokken tot poeder maken en dat je opa ze laten geven. Of koop bij de lfs wat klein levendvoer.

zoals wat ?
Als ze iets hebben is het niet veel en meestal hebben ze dan rode muggenlarven en tubifex.
 
Beste forumleden,

Ik ga volgende week een week skieen , en maak me zorgen omdat mijn jonge ramirezi van 2maand oud geen eten zullen krijgen.

Mijn opa komt om eten te geven maar ze eten nog geen droogvoer.

Kunnen ze een weekje zonder ?
Je opa kan toch poeder geven? ik voer de kleintjes artemiavervanger van Ludger (voer voor vis). Maar je kan ook poeder bij de plaatselijke lfs kopen.
 
Ik heb een pillendoosje waar ik een dagdosis in doe. Zo kan er nooit overvoerd worden. Voor je baby's kan je idd kijken voor de artemiavervanger.
 
ik gebruik ook een pillendoosje met voer gevuld en met de datum van voeren, als ik op vakantie ga dan minder voeren om problemen bij terugkomst tegen te komen door teveel voer.
dus ik op vakantie de vissen op rantsoen :)

Ron
 

Terug
Bovenaan