Wat is er nieuw

Voeding garnalen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jelle89
  • Startdatum Startdatum
J

Jelle89

Guest
Hoi allemaal,

Wat voor voeding gebruikt men voor Neo garnalen? Er is zoveel keus en zou mooi zijn als een aantal kenners advies en ervaringen kunnen delen. Voordat ik wat over het hoofd zie wat ze echt nodig hebben of een berg rommel heb aangeschaft.

Alvast dank!

jbl prawn snow flakes en brand netel kan je plukken en drongen koken voor dat je het er in doet

Wat blad zoals Moerbei. Catappa of brandnetel is prima om af en toe te geven. Verder een goed potje voer.

En voer ze ook eens geblancheerde brocoli, courgette of rauwe komkommer. Ook een sliert rauwe spagetti kunnen ze waarderen.

Verder zijn snowflakes inderdaad favoriet. Ook zal ik altijd zorgen voor een catapa / moerbei/ of ander blad. Maar garnalen hebben niet veel nodig. Weinig garnalen en veel planten, dan redden ze het al vaak alleen op microalgen en plantafval. Bijvoeren kan echter altijd.

Ik heb het ze al 2 keer gegeven. Ze waren er dol op

Dat ze het eten wil niks zeggen of het goed voor ze is

in je link staat alleen dat het zetmeel oplost in het water na verloop van tijd. De overmast aan zetmeel zorgt voor schadelijke bacteriegroei. Het af en toe voeren kan dus geen kwaad.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan