Voeding JMB


Henton

Well-known member
Lid geworden
2 september 2014
Berichten
983
Leeftijd
59
Locatie
X-Land
Weet iemand de + en de - van de stekker van de voedingsadapter voor de JMB led's.
Ik heb een controller die steeds uitgaat, als ik dan aan de stekker van de voeding zit gaat hij weer aan, dus ik denk dat de stekker slecht contact maak, ik wil de controller open maken en de voeding in de controller solderen zodat ik daar geen last meer van heb.

het gaat om onderstaande adapter.
jmb-adapter-12v.jpg


En deze controller

jmb-led-controller-l.jpg


Alvast bedankt voor de reacties.
 
Pfff heb het ook ooit gehad, en dit met een nieuw stukje kabel uit de controller en een kroonsteen opgelost. Maar bijna altijd is de ader in het centrum de + en het shield de -, en ik dacht dat het bij deze unit ook zo was. Misschien heb ik nog een foto, maar dan moet ik ff zoeken.

En anders ff met de multimeter dan weet je het zo.......
 
Ik heb het al gefixt, het stond idd op de voeding zelf aangegeven, en in de controller kon je duidelijk zien wat de + en - was.
Stekkertje eraf geknipt en de draadjes gesoldeerd in de controller, en de boel doet het weer.
Moest alleen weer die ellendige stappen doorlopen om de controller te programmeren.
Echt een - punt van deze controller, maar ik ga misschien toch overstappen naar een tc420 controller.
 

Terug
Bovenaan