Wat is er nieuw

voeding voor de Corydoras Habrosus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Zerol
  • Startdatum Startdatum
Z

Zerol

Guest
Voor mijn cory's heb ik een zakje "sinking wafers" gekocht. Ik las zo hier en daar dat ze daar gek van zijn en direct van beginnen te eten. Iemand had zelfs last van zijn guppen die er al van begonnen te eten voordat de cory's het konden doen.
Maar wanneer ik een tabletje in de buurt gooi van de cory's talen ze er niet naar. De hele dag niet. De dag erna is het tabletje wel weg/op maar of hun dat gedaan hebben weet ik dan niet.
Iemand tips/een idee waar het aan kan liggen? Er komen om de dag ook wel vlokken naar beneden die ze dan eten maar ik wou wel is wat ander voedsel proberen, tot nu toe nog weinig succes dus 😛.
 
Misschien moeten ze even wennen aan het voer. Wat zit er precies in? Bevat het voornamelijk dierlijke bestandsdelen? Corydoras hebben namelijk vooral dierlijk voedsel nodig.
 
Ik heb ook de sinking wafers en zowat alles wat in de bak zwemt is er gek op!

Ik geef het vooral tegen de avond dat jet licht uitgaat zodat mijn cory's nog wat te smullen hebben, anders krijgen zij de kans niet en zie ik alleen een tros platy's van de tabletten pikken.

Het kan zijn dat ze idd ff moeten wennen of dat ze genoeg voer vinden van wat je voor je andere vissen in de bak doet.

@ludger, de sinking wafers bevatten zowel plantaardig als dierlijk voedsel 🙂
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan