Voeding voor hvp aqua goldline

Maxv

Member
Lid geworden
27 december 2020
Berichten
23
Leeftijd
34

Ik ben opzoek naar een voeding / power adapter van 150 watt voor mijn 2 hvp goldline led lampen. Nu kan ik die bestelen op hun site maar ik denk dat ze ook wel ergens goedkoper te vinden zijn.
Heeft iemand hier tips of andere adapters die ik zou kunnen gebruiken hier voor?
 
Ik heb de voeding voor mijn daytime matrix bij Conrad.nl vandaan, alleen toen ik hem binnen kreeg zat er tot mijn verbazing geen stekker aan. Nu weet ik dus ook waar het prijsverschil vandaan komt. Evengoed kan je voor het verschil heel veel stekkers kopen.
 

Naar wat had je gekeken op conrad? Ik heb er werkelijk geen verstand van naar wat ik moet kijken kwa voedingen.
 
Ik heb ook een meanwell led voeding, weliswaar een andere dan Fozzy aangeeft i.c.m. een TC420, maar als je er geen verstand van hebt kan je misschien beter een paar tientjes meer uitgeven en een passende set kopen.
 
Je hebt 2 led balken HVP.. en verder heb je niks?
 

Jawel gewoon die standaard voedingen, ik gebruik nu 2 stopcontacten, das een reden om 1 sterkere voeding er aan te zetten, ten 2e ik wil er een tc420 tussen zetten zodat ik zelf een programma te kunnen maken ipv de 10 voor geïnstalleerde programma's op de mini controllers
 
Zou dan gewoon voor een meanwell gaan.
Op de website van meanwell kan je ook ff zoeken of je een 12v voeding kan vinden waar de stekker al aan zit
 
  • Leuk
Waarderingen: Maxv
Och het aansluiten van een Snoer met stekker op de meanwell is nou ook geen hogere wiskunde.
En als Ts daar tegen op ziet is een complete set van hvp toch wel een goede optie.
 
Och het aansluiten van een Snoer met stekker op de meanwell is nou ook geen hogere wiskunde.
En als Ts daar tegen op ziet is een complete set van hvp toch wel een goede optie.
“Probleem” is dat de stekkerdozen voedingen bedoeld zijn om in een installatiekosten te plaatsen ivm de open contacten