Shoto
Well-known member
- Lid geworden
- 10 september 2019
- Leeftijd
- 43
- Website
- www.instagram.com
Beste allemaal,
Sinds gisteren heb ik al veel mogen leren hier. Het enige waar ik nog niet helemaal uit ben is het volgende:
Onze Betta krijgt speciale Betta korrels (3 korrels per dag -- hikari betta bio) en de overige vissen krijgen vlokkenvoer.
Is het noodzakelijk de Japonica's bij te voeren, of hebben die genoeg te grazen in de Rio 180 (liter)?
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar al het voer dat ik er in gooi voor de garnalen (korrels of tabletten) wordt opgegeten door de overige bewoners. Met name de Betta is een ster in het opeten van de grote kreeft korrels.
Dus eigenlijk drie vragen in 1.
1. Krijgt de Betta voldoende voeding ?
2. Hoeveel vlokkenvoeding moeten de overige bewoners krijgen?
3. Moeten de garnalen bij gevoerd worden?
Alweer bedankt.....
Sinds gisteren heb ik al veel mogen leren hier. Het enige waar ik nog niet helemaal uit ben is het volgende:
Onze Betta krijgt speciale Betta korrels (3 korrels per dag -- hikari betta bio) en de overige vissen krijgen vlokkenvoer.
Is het noodzakelijk de Japonica's bij te voeren, of hebben die genoeg te grazen in de Rio 180 (liter)?
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar al het voer dat ik er in gooi voor de garnalen (korrels of tabletten) wordt opgegeten door de overige bewoners. Met name de Betta is een ster in het opeten van de grote kreeft korrels.
Dus eigenlijk drie vragen in 1.
1. Krijgt de Betta voldoende voeding ?
2. Hoeveel vlokkenvoeding moeten de overige bewoners krijgen?
3. Moeten de garnalen bij gevoerd worden?
Alweer bedankt.....
vis | Wetensch naam | aantal |
Kempis | Betta Splendens | 1 |
vuurtetra | Hyphessobrycon amandae | 5 |
neon tetra | 5 | |
goudtetra | Hemigrammus Rodwayi | 5 |
japonica garnaal | Caridina Japonica | 7 |
Venezolaanse dwergpantsermeerval | Corydoras habrosus | 2 |
Dwerg Corydoras | Corydoras hastatus | 2 |
stervlekzalm | pristella maxillaris | 5 |
diamant tetra | Moenkhausia pittieri | 4 |
zwarte neon | Hyphessobrycon herbertaxelrodi | 5 |