Wat is er nieuw

voedingsautomaat aquarium

Erik68

Member
Lid geworden
27 december 2023
Berichten
10
Leeftijd
56
ik heb een superfish aquarium start 30.

Nu is mijn vraag, past daar een voedingsautomaat op?
Volgens de medewerker van de PetsPlace kan dat niet maar ik zag wel dat er voedingsautomaten zijn van het merk Superfish.
 
Er zit een boederklepje op dus is er wel een te vinden met een beugel bevestiging.
 
Er zit een boederklepje op dus is er wel een te vinden met een beugel bevestiging.
Dank je wel voor je snelle reactie.
Ik ben alleen bang dat ik er 1 bestel en hij dan niet past (ze verkochten ze niet in de winkels waar ik ben geweest.
 
Heb je een foto vd bovenzijde van het bakje? Dat kan helpen om advies te geven denk ik.
 
1703677004813.png
 
Dit is de bak
 

Bijlagen

  • 20231227_124136.jpg
    20231227_124136.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 48
  • 20231227_124124.jpg
    20231227_124124.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 51
Dat kon wel eens een uitdaging worden vanwege de ronde kap.

waarvoor wil je een voerautomaat? Wat voor bewoners heeft je aquarium?
 
Dat kon wel eens een uitdaging worden vanwege de ronde kap.

waarvoor wil je een voerautomaat? Wat voor bewoners heeft je aquarium?
inderdaad een uitdaging.
eigenlijk voor als we op vakantie gaan.
dacht er ook pas aan toen de bak stond anders had ik wel een andere bak gekocht
1 mannetjes gup en 3 vrouwen en sinds een paar dagen kleintjes.
4 Corydoras en 4 Siamese Algeneters
 
Wel beetje veel visjes voor zo'n 30liter bakje. En als die guppen door blijven gaan heb je nog meer overbevolking.
het is meer een bakje voor wat garnalen. Maar dat is mijn mening.
 
Wel beetje veel visjes voor zo'n 30liter bakje. En als die guppen door blijven gaan heb je nog meer overbevolking.
het is meer een bakje voor wat garnalen. Maar dat is mijn mening.
Ja ik probeer nu mijn vrouw zo gek te krijgen om een grotere bak te kopen
Mijn dochter wilde deze hebben 4 Corydoras en 4 Siamese Algeneters
En ze zullen de jonkies toch wel opeten helaas
 
Blijf ze onder druk zetten net zo lang tot er goed in heen en weer gezwommen zal kunnen.
 
Siamese algeneters : minimale lengte 15, maximale lengte 25 cm. Baklengte minimaal 120 cm is t advies. Zie aquainfo:
https://aquainfo.nl/artikel/crossocheilus-oblongus-siamese-algeneter/Overigens: die gaan elkaar de bak uitvechten. Dat wordt erg ellendig als ze groter worden.
Aquainfo is een goed site. Als je een vis koopt, voor aanschaf eerst het advies lezen op je smartphone, dat gaat een hoop vissenleed schelen.
 
Siamese algeneters : minimale lengte 15, maximale lengte 25 cm. Baklengte minimaal 120 cm is t advies. Zie aquainfo:
https://aquainfo.nl/artikel/crossocheilus-oblongus-siamese-algeneter/Overigens: die gaan elkaar de bak uitvechten. Dat wordt erg ellendig als ze groter worden.
Aquainfo is een goed site. Als je een vis koopt, voor aanschaf eerst het advies lezen op je smartphone, dat gaat een hoop vissenleed schelen.
Oh dat zou slecht nieuws zijn ,nooit geweten dat ze niet samen kunnen
 
Voederautomaat op zo'n bakje... echt niet doen.
Alle Voederautomaten geven te veel voer voor dit formaat...
 
Voederautomaat op zo'n bakje... echt niet doen.
Alle Voederautomaten geven te veel voer voor dit formaat...
Bedankt voor je antwoord, dan maar kijken wat ik kan doen
 
Sorry, maar al je vissen passen niet in jouw aquarium. Ik bedoel ze passen er wel in…. Maar voor een viswaardig leven passen ze niet. Misschien ook een mooi leermoment voor je dochter.
Check aquainfo voor de juiste voorwaarden.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan