L
LeonaH
Guest
Ik heb net een nieuwe 60l bak, moet de voedingsbodem er eerst in of kan er al water in?
LeonaH zei:Kleibollen hebben wel het nadeel dat ze uitelkaar vallen als je planten verplaatst en zo komt er extreem veel rommel in het water terecht.
LeonaH zei:gelukkig ben ik er vroeg bij.
dan gooi ik er elke dag aquariumwater in van mijn oude aquarium. (is dit wel handig/nodig/verstandig?)
of kan ik er gewoon kraanwater in gooien en dat laten indraaien?
Yvonne53 zei:Een voedingsbodem is nergens voor nodig en binnen een jaar uitgewerkt waarna er grote kans op bodemrot ontstaat, ook als je plantjes verplaatst komt de voedingsbodem mee naar boven wat veel troep geeft.
Als je aquarium goed in balans is hoef je niks bij te mesten want de uitwerpselen van de vissen/bewoners is dan al genoeg mest voor de planten.
Mondeo zei:Yvonne53 zei:Een voedingsbodem is nergens voor nodig en binnen een jaar uitgewerkt waarna er grote kans op bodemrot ontstaat, ook als je plantjes verplaatst komt de voedingsbodem mee naar boven wat veel troep geeft.
Als je aquarium goed in balans is hoef je niks bij te mesten want de uitwerpselen van de vissen/bewoners is dan al genoeg mest voor de planten.
???? zo eenvoudig, gaat het niet toch?
Mondeo zei:Yvonne53 zei:Een voedingsbodem is nergens voor nodig en binnen een jaar uitgewerkt waarna er grote kans op bodemrot ontstaat, ook als je plantjes verplaatst komt de voedingsbodem mee naar boven wat veel troep geeft.
???? zo eenvoudig, gaat het niet toch?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.