Wat is er nieuw

Voor de luie mens

Nee dank je, een magneet die eerst zand van de bodem pakt en daarna lekker over de ruiten gaat, been there, done that 😱

Gaat met mijn nieuwe bak niet meer gebeuren.
 
😀 :stom: instant schuurpapier. Ze zouden beter afverteren! Wenst u melkglas zonder veel moeite? Koop dan nu!
 
Toch moet het wel te maken zijn zonder dat het krast.
 
Dit is vragen op problemen...
 
En dat voor veel geld.
 
Dat geld zou ik er nu ook weer niet voor overhebben. Tijdens het verversen even met een zacht sponsje over de ruiten gaan is nu ook weer niet zoveel werk. 😉
 
Zo denk ik er ook over. Ik koop bij de supermmarkt de keukensponsjes zeg maar en gebruik dan de groene zijde voor de ramen zonder dat dit krast.
 
Ik denk dat het krassen mee valt. Ik mag hopen dat ze hier wel iets voor hebben ingebouwd. Ze zijn momenteel in de UK een stukkie goedkoper overigens.

Desondanks, houd ik het toch maar lekker op mijn pasje.
 
Als ik dat geld hier had liggen zou ik er toch echt een mooi aquarium of mooie garnalen of vissen voor kopen 😉
 
Voor de mensen onder ons die teveel geld hebben en geen flauw idee meer hebben hoe ze dat gaan besteden..categorie: omdat het kan......
 
peterdenhaag53 zei:
Voor de mensen onder ons die teveel geld hebben en geen flauw idee meer hebben hoe ze dat gaan besteden..categorie: omdat het kan......

+1
Het is wel een leuk idee als een nieuw aquarium wil en dat is wel een goede reden, "er zitten zo veel krassen in, ik wil een nieuwe."
Maargoed, dan heb ik ook gewoon schuurpapier loggen hier...
 
Hebben ze ook op apo (aquaplantsonline), maar is bijna 2x zo duur.

Zag ik onlangs pas, dacht meteen dan kan je zowel sparen dan heb je al de helft voor een deftig aquarium.
 
Nou ik heb wel een idee wat men kan doen met geld wat er teveel is hoor 😀 😉.
Mijn bankrekening heeft geen max namelijk :deal:.
 
jessicapilon zei:
Nou ik heb wel een idee wat men kan doen met geld wat er teveel is hoor 😀 😉.
Mijn bankrekening heeft geen max namelijk :deal:.

Mocht ik ooit nog eens een super beroemd youtuber worden met MILJOENEN abonnees zal ik aan je denken John 😀
 
Nickey zei:
jessicapilon zei:
Nou ik heb wel een idee wat men kan doen met geld wat er teveel is hoor 😀 😉.
Mijn bankrekening heeft geen max namelijk :deal:.

Mocht ik ooit nog eens een super beroemd youtuber worden met MILJOENEN abonnees zal ik aan je denken John 😀

Pas maar op wat je zegt, straks gebeurt het ooit en zal je op je woord moeten terug komen 😛 haha
 
ypoc zei:
Nickey zei:
jessicapilon zei:
Nou ik heb wel een idee wat men kan doen met geld wat er teveel is hoor 😀 😉.
Mijn bankrekening heeft geen max namelijk :deal:.

Mocht ik ooit nog eens een super beroemd youtuber worden met MILJOENEN abonnees zal ik aan je denken John 😀

Pas maar op wat je zegt, straks gebeurt het ooit en zal je op je woord moeten terug komen 😛 haha

Hahahaha,ik zou alleen maar aan hem denken he.... Misschien kom ik wel een bezoekje brengen en een handtekening zetten ofzo 😀 😀 hahahahaha ik ben al blij met mijn 374 abonnees 😉
 
Spons of magneet is veel goedkoper dan dit en is niet heel veel werk
 
Maar als je een groot aquarium hebt van 3 bij 3. Dan is het met een sponsje nogal veel werk en dan snap ik ook wel dat je zo'n ding gebruikt.

Ps. guppie100 het is een beetje zielig dat je jezelf cool noemt man..
 
Fien zei:
Nee dank je, een magneet die eerst zand van de bodem pakt en daarna lekker over de ruiten gaat, been there, done that 😱

Gaat met mijn nieuwe bak niet meer gebeuren.


Mee eens! Naar een paar weken neem je de moeite om als lui mens eens weer naar je bak te kijken. Is er niets te kijken, dat gaat nu eenmaal niet door matglas...

😉

Groet,
Ben.
 
Nanne zei:
Dat geld zou ik er nu ook weer niet voor overhebben. Tijdens het verversen even met een zacht sponsje over de ruiten gaan is nu ook weer niet zoveel werk. 😉

Met een zeebak van 3 -4 meter. ? Ga je gang.

https://youtu.be/EwsEwuSJRsA
 
Nekko zei:
Maar als je een groot aquarium hebt van 3 bij 3. Dan is het met een sponsje nogal veel werk en dan snap ik ook wel dat je zo'n ding gebruikt.

Ps. guppie100 het is een beetje zielig dat je jezelf cool noemt man..
Ben ik zielig hou je mond maar! :stom:
 
John heb jij die robot?
 
Nee hoor. Ik zou nooit zoveel geld voor zoiets uitgeven maar ik kwam dat opeens tegen toen ik op MP zat te kijken.
 
jessicapilon zei:
Nee hoor. Ik zou nooit zoveel geld voor zoiets uitgeven maar ik kwam dat opeens tegen toen ik op MP zat te kijken.
Vind ik ook
 
Om op de beginpost te reageren:

Dat is toch echt wel een beestje ''lui'' zijn,hoor.

Alles gaat tegenwoordig met machines gebeuren,maar waarom zou je dan nog een aquarium aanschaffen?

Het is net lekker leuk om er zelf in bezig te zijn,en zo raakt je tijd ook eens gevuld.

Maar de mensen die graag liever naar het uitzicht kijken en geen werk willen doen,ga je gang.

Maar dan heb ik ook weer rare herinneringen aan een algenmagneet.

Zoals hier ook al gezegd in het topic gaat er dan wat zand mee(of niet),en dan heb je vervolgens veel krassen op de ruiten.

Ook al pakt het geen zand mee,kan het nog krassen op de ruiten veroorzaken.

Dus zou dit dan ook niet hetzelfde verhaal geven met dit toestel?

Ik weet het alvast niet,maar ik zou het zeker niet aanschaffen.


Dit zou misschien ook wel een goed onderwerp zijn voor een poll of een stelling..
 
Algenmageet Hoezo krassen geen last van hoor?
 
Nog niet 😉

Het gaat vaak mis, vroeg of laat. Er wordt niet voor niets voor die dingen gewaarschuwd.
 
guppie100 zei:
Nekko zei:
Maar als je een groot aquarium hebt van 3 bij 3. Dan is het met een sponsje nogal veel werk en dan snap ik ook wel dat je zo'n ding gebruikt.

Ps. guppie100 het is een beetje zielig dat je jezelf cool noemt man..
Ben ik zielig hou je mond maar! :stom:

Heerlijk zoals we hier met elkaar omgaan, ga gerust zo door
 
guppie100 zei:
Algenmageet Hoezo krassen geen last van hoor?

Daar ga je dan nog wel last mee krijgen,hoor.

Zoals Ivo zegt,vroeg of laat ga je die dingen echt uit je bak gooien,dat je het er niet meer in wil.

Gewoon met een sponsje is nog altijd het beste ..
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
Algenmageet Hoezo krassen geen last van hoor?

Daar ga je dan nog wel last mee krijgen,hoor.

Zoals Ivo zegt,vroeg of laat ga je die dingen echt uit je bak gooien,dat je het er niet meer in wil.

Gewoon met een sponsje is nog altijd het beste ..
Alleen als er grind tussen zit of niet?
 
Dat gebeurt voordat je er erg in hebt en dat is het al te laat.
Daarom is het advies ook altijd uit voorzorg.
 
Die algenmagneten bezitten zoveel power dat het indd snel krassen oplevert en lijkt me ook niet echt goed voor je ruit. Wat John noemt, dat groene deel gebruiken en dat werkt perfect, laatst nog gebruikt om een oud aquarium algvrij te maken.
 
Zoiets als, niet te vaak tegen de stoeprand ,met je banden. gaan ze ook kapot.

Als je ver genoeg van de bodem afblijft, krijg je ook geen zand er tussen.
En anders hoor je het wel, licht geknars.
Nou dan stop je en maak hem schoon.

Zou hem niet in de vuilnisbak gooien.
Daar zijn ook schrappertjes voor, op steel. met een scheermesje erin.
Werkt 10 betr.
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      BlupGup: truste!
      Terug
      Bovenaan