Wat is er nieuw

Voor en nadelen van een aquarium van 120 x100/90diep x55/60 waterhoogte

ray79

Well-known member
Lid geworden
6 maart 2010
Leeftijd
46
ik zit dus te denken om een aquarium te laten maken met deze maten maar ik twijfel er een beetje over wat zijn nou de voor en nadelen van zulke maten en zijn er hier mensen die ook zoiets hebben ?? Ik heb nou een juwel led 450.

Mvg ray

Mijne is 80 diep. Kan met een trapje overal wel bij. Persoonlijk vind ik diepte erg mooi.

Ik heb nou ook een trapje nodig (vanwege de hoogte)dus dat is geen probleem. Ik wou dan wel de kast zo rond de 60 cm laten maken omdat ik dan denk er makkelijker bij te kunnen

Ik heb nou ook een trapje nodig (vanwege de hoogte)dus dat is geen probleem. Ik wou dan wel de kast zo rond de 60 cm laten maken omdat ik dan denk er makkelijker bij te kunnen
Hoe bedoel je dat ?

De hoogt van mijn kast nou is 80cm en die wil ik dan evt 60 cm hoog laten maken

Nou ik heb de Fusion 120 en die is met kast vrij hoog dus ik heb een trapje nodig en wat me opvalt is dat de co2 bij de bodem snel minder is omdat het een gas is en dus opstijgt en je voor voldoende co2 bij de bodem meer co2 moet toevoegen dan bij een lagere bak.

Ok het wordt zowiezo een za bak dus veel hout en weinig planten dus co2 heb ik dan niet nodig.

Ja hoogte van de kast is meer iets persoonlijks denk ik. Ligt er ook aan hoe het aquarium geplaatst gaat worden. Mijn bak staat achter de bank dus dan is een laag meubel niet echt een optie.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan