Voorstellen


R

Raven

Guest
Hoi hoi,

Ik gluur hier al een tijdje mee en dacht laat ik me dan ook maar even aanmelden en mezelf voorstellen!

Ik ben Nikki, 32 en woonachtig in regio Gouda. Een aantal jaar geleden ben ik gestopt met de hobby maar ook bij mij begon het weer behoorlijk te kriebelen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten een superfish 70 kit aan te schaffen. Het filter en verwarmingelement die erbij zitten bevallen me niet dus die ga ik nog vervangen voor betere.. Jbl pro temp leek me wel oke en het filter ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb geen haast dus tijd genoeg om een ander filter erbij in te laten draaien.

Het aquarium draait inmiddels net iets meer dan een weekje, dus het duurt nog wel een poos voor er daadwerkelijk wat inkomt natuurlijk, maar ik vind het nu al helemaal leuk om er weer mee bezig te zijn.

Het uiteindelijke visbestand heb ik nog niet compleet uitgedacht.. Ik wil het graag een beetje simpel en onderbevolkt houden..
De eyecatcher word in ieder geval een Betta, dus daar moet ik wat het filter betreft ook rekening mee houden.

Groetjes!
 
Dank jullie wel! Ik zal binnenkort kijken of het me lukt om foto's te maken met m'n telefoon en een album te maken hier op het forum, vooralsnog ziet het eruit als je zou verwachten van een opstartend aquarium.. Een prachtige witte laag op het nieuwe hout en stenen bovenop het hout zodat het niet gaat drijven.. Geen gezicht dus :D
 

Terug
Bovenaan