Wat is er nieuw

Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anne Stam
  • Startdatum Startdatum
A

Anne Stam

Guest
Hallo

Ik ben Anne, 26 jaar kom uit Meppel en ben nieuw in de hobby.
In februari ga ik mijn eerste aquarium aanschaffen en het wordt een juwel rio 350 led.
Heb mij aangemeld bij dit forum om vragen te stellen, mijn nieuwe hobby te delen en informatie te winnen.
Aan het begin zullen het vooral veel vragen zijn aangezien dit helemaal nieuw voor mij is.

Groetjes Anne

Welkom, tip van mij: neem eerst ruim van tevoren een keuze van je visbestand, want veel hangt af van de inrichting in je bak, als je bijv. bodembewoners wilt kun je geen grind als bodem nemen, dus eerst een ebstand kiezen en aan de hand daarvan je bak inrichten

Welkom, de rio 350 is een heel mooi formaat om mee te starten! Gelijk erg veel keuze kwa vissen.

Welkom, tip van mij: neem eerst ruim van tevoren een keuze van je visbestand, want veel hangt af van de inrichting in je bak, als je bijv. bodembewoners wilt kun je geen grind als bodem nemen, dus eerst een ebstand kiezen en aan de hand daarvan je bak inrichten

bedankt voor de tip
was van plan om corydoras te nemen weet alleen nog niet welke er naast de paleatus gaat komen
de planning voor de bodem is filterzand en denk korrelgrootte 0,71 tot 1,25 mm
is deze goed?

bedankt voor de tip
was van plan om corydoras te nemen weet alleen nog niet welke er naast de paleatus gaat komen
de planning voor de bodem is filterzand en denk korrelgrootte 0,71 tot 1,25 mm
is deze goed?
Nee dat is eigenlijk te grof, ze filteren het door hun kieuwen heen en als het te grof is beschadigen d ekieuwen, dus beter is een korrel van 0,4-0,8

oke bedankt zal het meteen even opschrijven

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan