Wat is er nieuw

Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Garnaalkardinaal
  • Startdatum Startdatum
G

Garnaalkardinaal

Guest
Goede avond allemaal,

Even kort voorstellen: ik ben nieuw op dit forum. Ben enkele jaren geleden gestopt met de aquariumhobby, maar het begint toch weer aardig te kriebelen. Over een paar maanden wil weer een bak kopen en de komende tijd lekker rustig uitzoeken wat ik graag wil. Qua visbestand heb ik al wel wat favorieten en ik zou het fijn vinden als hierover meegedacht wordt

Welkom, meedenken word hier volop gedaan, of het gewaardeerd word is weer wat anders (soms krijg je een advies die niet in je straatje past, wat doe je dan)

welkom.
maar je hebt vast al een paar ideeen?
welke maat aquarium had je in gedachten, kijken of we daar alvast over kunnen helpen adviseren.

Welkom, meedenken word hier volop gedaan, of het gewaardeerd word is weer wat anders (soms krijg je een advies die niet in je straatje past, wat doe je dan)

Dat wordt zeker gewaardeerd, ik wil graag tips en adviezen en ben niet erg stijfkoppig :daisy:

aan je naam te zien wil je iets met garnalen en/of kardinalen?

welkom.
maar je hebt vast al een paar ideeen?
welke maat aquarium had je in gedachten, kijken of we daar alvast over kunnen helpen adviseren.

Dank! Ik heb zeker al een paar ideeën, voor een bak van 150-160 cm. Heb een berichtje geplaatst onder 'visbestand'

ooow, dat is een mooie maat, ik ben trots op je.
de rest komt vast goed.

aan je naam te zien wil je iets met garnalen en/of kardinalen?
Haha, alle namen die ik koos waren al in gebruik, dit waren de eerste soorten die in mij opkwamen. Vind garnalen inderdaad erg leuk en ben van plan om voor de eerste keer ook kardinaaltetra's of neontetras te gaan nemen, die heb ik hiervoor nog nooit gehad.

Ben niet helemaal een beginneling, maar wel erg verroest na een paar jaar zonder aquarium. Heb in ieder geval genoeg ervaring om te weten dat ik wel met een klein bakje kan starten, maar dat dit toch groter, groter, groter moet. Kan me dus die moeite wel besparen en meteen voor maximaal haalbare bakmaat gaan :engel:

Van harte welkom op dit leuke en bijzonder informatieve forum! :petjeaf:

Ik schijn het een beetje groot te hebben aangepakt met mijn garnalen bak van 100x40x50 cm. Maar ik vind het leuk om een beetje te klooien met de inrichting van mijn bakken en dan is een wat grotere bak voor mij erg prettig om in te werken. Het resultaat staat hieronder trouwens bij de foto-albums. Ik heb ook een 60 cm bakje staan, maar ik merk dat ik dat al minder aantrekkelijk vindt om in te werken dan in de grotere bak. Maar dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan