Wat is er nieuw

Voorstellen

Marinier

Member
Lid geworden
8 juni 2020
Leeftijd
71
Hallo,
even mij zelf netjes voorstellen, ik ben Mike en ben 67 jaar oud. Altijd opgevoed met aquaria nu eindelijk de knoop en tijd om er zelf mee te beginnen. Ik ga beginnen met een bak van Jewel Triton 90. Ik hoop dat ik hier de nodige hulp kan krijgen bij eventuele problemen.

vr. Gr, Mike

Welkom Mike, en succes met de bak.

Welkom Mike en stel in de daarvoor bestemde topics gerust je vragen.

Geef acht! :petjeaf:

Van harte welkom hier op het forum Marinier! Onze gebruikersnamen scheppen voor mij een nu al betekenisvolle band.
Fijn dat er inmiddels tijd is om aan deze geweldige hobby te kunnen beginnen en het is een interessante bak die je aangeschaft hebt. Ik neem aan dat het gaat om de Juwel Trigon 190? https://www.juwel-aquarium.de/nl/Producten/Aquaria/Trigon-Line/Trigon-Line-190/

Voel je vrij om hier op het forum een topic te openen voor vragen. Advies en goede tips zijn hier in overvloed aanwezig. Ook is het erg aan te raden om een topic te openen over deze bak waar je met enige regelmaat een foto-update kunt plaatsen. Op die manier zijn de vorderingen van het aquarium mooi te volgen en heb je een centrale plek waar je tips en adviezen kunt krijgen over deze bak. Hoekbakken vind ik persoonlijk interessante bakken om in te richten. Ik ben hier dan ook erg benieuwd naar! :foto:

Welkom Mike!

Welkom.

Welkom 🙂 Als marinier heeft u vast al ervaring met het waterleven ???

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan