Wat is er nieuw

Voorstellen

Koemf

New member
Lid geworden
9 oktober 2024
Berichten
2
Locatie
Leuven
Dag iedereen, bij deze zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Sid, 27 jaar, ik woon in Leuven (Vlaanderen) maar ben van oorsprong Nederlander. In mijn tienerjaren heb ik jarenlang een aquarium gehad, maar deze heb ik uiteindelijk verkocht toen ik ging studeren. Ik ben dus geen complete beginner, maar mijn kennis is vooral theoretisch (en ondertussen dus al 10+ jaar verouderd). Recent begon het toch weer te kriebelen, dus ben ik weer aan het plannen om een aquarium aan te schaffen (gelukkig is mijn budget nu een stukje hoger dan toen ik 13 of 14 was😆). Voorlopig zit alles nog in de planningsfase, dus ik zal hier nog wel vaak een beroep komen doen op de kennis en ervaring van dit forum om de opstart tot een goed einde te brengen. Momenteel ben ik vooral aan het kijken naar een Zuid-Amerika gezelschapsbak. Waarschijnlijk wordt het een Juwel Rio 240 (120x40x50 cm). Tot later en groeten van Sid!
 
Welkom Sid.

Ik hoor een Zuid-Amerika-bak van afmetingen 1.2 x 40 x 50. ben je van plan om voor manen te gaan? Want daar is die bak te klein voor. 1,2 breedte zou misschien nog net gaan, maar 50cm hoog is te laag.
Misschien vervelend om te horen, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald....
 
Welkom Sid.

Ik hoor een Zuid-Amerika-bak van afmetingen 1.2 x 40 x 50. ben je van plan om voor manen te gaan? Want daar is die bak te klein voor. 1,2 breedte zou misschien nog net gaan, maar 50cm hoog is te laag.
Misschien vervelend om te horen, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald....
Geen zorgen, dat was ik niet van plan. Manen hebben mij nooit zo aangetrokken eigenlijk, ik wilde eerder in de richting gaan van bijvoorbeeld een goede school tetra's, een groepje corydoras en een paar apistogramma's. Ik wilde toevallig straks nog een post maken in de sectie "samenstelling visbestand" om hier nog wat vragen over te stellen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan