Vraag LED verlichting buizen

XBlubX

Well-known member
Lid geworden
19 december 2013
Berichten
111
Locatie
Rheden
Hallo allemaal. Ik heb een juwel rekord 800 aangeschaft via marktplaats. Hier zat geen verlichting bij, maar aangezien ik toch led verlichting wil aanschaffen is dat juist een mogelijkheid om dit te doen. Ik heb deze lampen gevonden op internet: https://www.lampdirect.nl/philips-l...master-warm-wit-incl-led-starter-vervangt-18w . Het is dus een t8 buis, maar dan in led vorm in 830 en 840.

Mijn vraag gaat hier over de starter. In de lichtbak zit een ESVA, dus geen starter nodig. Zouden de lampen die ik op het oog heb, wel passen in de lichtbak zonder de ledstarter?

Op internet kan ik er niks over vinden, vandaar dat ik hier mijn vraag plaats.
 
Lijkt me niet gezien de txt van de site zelf )Deze buis is geschikt voor een armatuur met conventioneel voorschakelapparaat (EM). Dit houdt in dat er een starter nodig is om de lamp te laten branden).
daarnaast heeft juwel de nijging om afwijkende buis maten te voeren of dat bij jouw bakje het geval is zul je na moeten meten
 
Ik heb al wel gezien dat de standaard maat wel in deze bak past. Dus dat is het probleem niet. Ik zit alleen met die starter en het evsa.
 
Op de site van Lampdirect staat alle info die je nodig hebt voor CVSA en EVSA , ook over lampen die voor beide geschikt zijn.
Inclusief filmpjes
 
Terug
Bovenaan